  • 1. Data: 2003-03-12 10:32:25
    Temat: FUNDACJE
    Od: "Instytut Wiedzy Waleologicznej" <i...@i...pl>

    Cześć

    Gdzie w internecie moge znaleźć jakieś informacje na temat założenia
    fundacji niezaleznej w Polsce lub filii fundacji zagranicznej w Polsce.
    Chodzi mi o przepisy statuty i warunki jakie musze spełnić.

    Dzięki

    Chcodzi tu o fundację pomocy społecznej

    --
    Institute of Valeology
    ul.Piękna 44, 60-589 Poznań

  • 2. Data: 2003-03-13 10:19:10
    Temat: Re: FUNDACJE
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    http://www.fundacje.ngo.pl/przewodnik/ramy_prawne/ - bardzo dobra strona.
    Mam pewne doświadczenie, bo trudzę się z rejestracja już kolejny miesiąc -
    teoria to jedno, praktyka w sądzie to drugie.
    Czarny

  • 3. Data: 2003-03-13 11:50:53
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Instytut Wiedzy Waleologicznej" <i...@i...pl> skribis:

> [...]
    >fundacji niezaleznej w Polsce lub filii fundacji zagranicznej w Polsce.
    >Chodzi mi o przepisy statuty i warunki jakie musze spełnić.

    ngo.pl

    most.org.pl

    --
    Pozdrawiam, Leh.