  • 81. Data: 2009-01-17 11:14:54
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Wg twojej normy.

    Według normy prawidłowej pisowni.

    > Czyżby przypominało ci to pięść ochroniarza, którego próbowałeś zdjąć i
    > wmawiać ludziom wokoło, że to legalne?

    Lecz się, degeneracie.

  • 82. Data: 2009-01-17 13:31:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 11:17
    (autor Peter May
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gksbg2$8md$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Otóż to. A mając na myśli Państwo jako naród, w którym religia to
    > powinna być sprawa osobista, to powinno się żadnej religii finansować z
    > Budżetu Państwa.

    A historię po co finansować? Przecież nic ona nie daje, poza zadowoleniem
    obywateli i kształtowaniem postaw wyznaniowych.

    > Hm, interesujące.

    A po co mi wiedza, jak się nazywał adiunkt kasztanki piłsudskiego?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 83. Data: 2009-01-17 13:32:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 12:14
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f...@n...lechistan.com>):

    > Według normy prawidłowej pisowni.

    Wyznawanej przez ciebie.

    > Lecz się, degeneracie.

    Buhahaha, to mówi grupowy troll i oszołom...

  • 84. Data: 2009-01-17 13:34:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 11:20
    (autor Peter May
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gksb9f$noh$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ale ja syna nie wysyłałem, bo go nie mam. Tak swoją drogą.

    A tak, o synie pisał Ataman.

    > Natomiast
    > religia jako taka powinna być, wg mnie, potraktowana tak, jak zrobiona z
    > nią porządek 100 lat temu we Francji.

    Ta... I mamy najbardziej obecnie totalitarne i antyczłowiecze państwo w
    EU....

  • 85. Data: 2009-01-17 13:53:51
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Tristan pisze:

    > A historię po co finansować? Przecież nic ona nie daje, poza zadowoleniem
    > obywateli i kształtowaniem postaw wyznaniowych.

    masz wlasciwa postawe :)

    > A po co mi wiedza, jak się nazywał adiunkt kasztanki piłsudskiego?

    wlasnie po to

    --
    The Gnome

  • 86. Data: 2009-01-17 14:09:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Buhahaha, to mówi grupowy troll i oszołom...

    dobre, nawet bardzo, ale do tego miana to tobie znacznie blizej i to na
    wielu grupach

  • 87. Data: 2009-01-17 15:22:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Buhahaha, to mówi grupowy troll i oszołom...

    Tak, widzę kto "mówi" to "buhahaha" i cieszę się, że wreszcie zaczynasz
    przyjmować do wiadomości swoje problemy psychiczne.

    Ale może trzymaj się wątku, hmm?

  • 88. Data: 2009-01-19 13:26:54
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > A historię po co finansować? Przecież nic ona nie daje, poza zadowoleniem
    > obywateli i kształtowaniem postaw wyznaniowych.

    Tu już przesadziłeś. Historia po prostu była i nie da się jej cofnąć. A
    o własnym kraju warto wiedzieć parę rzeczy.

    > A po co mi wiedza, jak się nazywał adiunkt kasztanki piłsudskiego?

    Dla jednych historia wystarczy ta, która była w podstawówce, dla drugich
    rozszerzona, np. poprzez studia.

    --
    Peter

  • 89. Data: 2009-01-19 13:28:05
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Tristan pisze:
    > Ta... I mamy najbardziej obecnie totalitarne i antyczłowiecze państwo w
    > EU....

    E, generalizujesz i chyba "przepuszczasz" to przez swój pryzmat.

    --
    Peter

  • 90. Data: 2009-01-19 13:42:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 styczeń 2009 14:26
    (autor Peter May
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gl1vbn$r3o$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Tu już przesadziłeś. Historia po prostu była i nie da się jej cofnąć.

    Ale przecie mówię o historii jako o nauce w szkole.

    > o własnym kraju warto wiedzieć parę rzeczy.

    A po co? Jeszcze na poziomie podstawówki OK, bo jest to ogólny rozwój
    społeczny. Ale w LO?

    > Dla jednych historia wystarczy ta, która była w podstawówce, dla drugich
    > rozszerzona, np. poprzez studia.

    No, a dla trzecich jest obowiązkowa w LO, nawet jak uważają to za kompletnie
    zbędne.