  • 1. Data: 2006-02-24 09:56:54
    Temat: pomówienie w Sieci - co z tym zrobić?
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    jeden z użytkowników portalu stwerdził (2x w sposób pośredni i raz 'prosto z
    mostu'), że ja zamieszczałem pornnografię w Sieci na jednym z serwisów

    prosiłem serwis w którym ukazały sie te 'rewelacje' o skasowanie ich

    reakcji serwisu nie ma, koleś po mojej prośbie o skasowanie jeszcze raz
    napisał własnie 'prosto z mostu' - nie zamieszczaj więcej zdjęć porno jak to
    robiłeś wcześniej (cyt. niedokładny)

    co moge zrobić? czy to juz pomówienie? na pewno po logach z serwera, IP i
    przy pomocy operatora Internetu/telefonii stacjonarnej do nazwiska i adresu
    człowieka polcja może dotrzeć

    spotkał sie ktoś z taką sytuacją? co powinienem zrobić? oczwiscie żadnej
    pornografii nie zamieszczałem, a koleś korzystając z 'anonimowości'
    Internetu próbuje mi złą opinię zrobić...

    --
    Marcin
    e-mail: http://cerbermail.com/?GE1V9bEl6M

  • 2. Data: 2006-02-24 10:12:23
    Temat: Re: pomówienie w Sieci - co z tym zrobić?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    art 212 kk tylko ,ze jest to z oskarzenia prywatnego

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-24 12:16:58
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    > art 212 kk tylko ,ze jest to z oskarzenia prywatnego

    no dobrze... ale komu to zgłosić - nie mam żadnych 'namiarów' na człowieka
    (inaczej - w opisie ma podane miasto, ale skąd ja wiem czy prawdziwe...)

    znam tylko adres wirtualny serwisu i nick kolesia... żadnego adresu - nawet
    serwisu (moge co najwyżej sprawdzić kto jest właścicielem domeny...)

    jakiś pomysł? a może ktoś już miał podobny przypadek... nie chcę żadnych
    pieniędzy od kolesia, to nie o to chodzi - jak coś zasądzą - niech idzie na
    pomoc dzieciom z rodzin patologicznych... ale niestety - dopuścił sie czynu
    niegodnego...

  • 4. Data: 2006-02-24 13:18:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2006 10:56:54 +0100, Indalo napisał(a):

    > jeden z użytkowników portalu stwerdził (2x w sposób pośredni i raz 'prosto z
    > mostu'), że ja zamieszczałem pornnografię w Sieci na jednym z serwisów

    A od kiedy to zamieszczanie pornografii jest nielegalne? I druga sprawa -
    jakie szkody poniosłeś przez to, że on tak napisał?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-24 13:39:38
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    > A od kiedy to zamieszczanie pornografii jest nielegalne? I druga sprawa -
    > jakie szkody poniosłeś przez to, że on tak napisał?

    1. nie jest nielegalne, ale sprzeczne z moim systemem wartości, spróbuj
    powiesić stronę pornograficzną na którymkolwiekz darmowych serwerów... ile
    powisi?

    2. szkody - zaniżenie wartości moich wypowiedzi, komentarze innych
    użytkowników zawierajace domniemanie mojej 'niskiej moralnosci'

    jaka jest więc odpowiedź na zadane przeze mnie pytania?

  • 6. Data: 2006-02-24 14:15:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2006 14:39:38 +0100, Indalo napisał(a):

    > 1. nie jest nielegalne, ale sprzeczne z moim systemem wartości, spróbuj
    > powiesić stronę pornograficzną na którymkolwiekz darmowych serwerów... ile
    > powisi?

    Niektóre darmowe serwery to dopuszczają. Kwestia jednak nie w moralności
    czy systemie wartości, ale w tym, że strony z porno generują duży ruch na
    łączach i dlatego większość darmowych serwerów nie pozwala ich umieszczać.

    > 2. szkody - zaniżenie wartości moich wypowiedzi, komentarze innych
    > użytkowników zawierajace domniemanie mojej 'niskiej moralnosci'

    Wyjaśnij sprawę na forum i kto mądry, ten uwierzy Tobie, a nie jemu.

    > jaka jest więc odpowiedź na zadane przeze mnie pytania?

    Art. 212 KK, z oskarżenia prywatnego. Musisz złożyć pozew w sądzie
    właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-02-24 14:15:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > A od kiedy to zamieszczanie pornografii jest nielegalne?

    moze w zlym swietle przedstawiac taka osobe.

    > I druga sprawa -
    > jakie szkody poniosłeś przez to, że on tak napisał?

    a jakie to ma znaczenie?

  • 8. Data: 2006-02-24 14:40:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2006 15:15:31 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > a jakie to ma znaczenie?

    Przy ewentualnym żądaniu odszkodowania ma.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-02-24 15:45:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Przy ewentualnym żądaniu odszkodowania ma.

    no tak, ja zalozylem ze chodzi o sciaganie z 212

    P.