  • 11. Data: 2008-12-20 21:31:22
    Temat: Re: Eksmisja i odszkodowanie od gminy za brak lokalu socjalnego.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2008, Wwieslaw wrote:

    > Ja nie robie skrotu tylko tlumacze (rozwijam) odpowiedz przedpiscy.

    Ale skoro przedpiśca sobie taki zrobił, to właśnie rozwijasz
    ów skrót.

    > Ja jestem z tych co jak nie maja $$$ na zaplate, to sie sami wyprowadza,
    > przeprosza i oddadza z odsetkami.

    Chyba nie łapiesz.
    Wobec uporu w sugestii, że tych 4 nie płacących lokatorów ma
    przeprowadzić "do innego lokalu" pyta komu z *płacących* lokatorów
    ma ich w takim układzie "dorzucić".
    Nie idzie o to że nie płacisz.
    Płacisz. Terminowo.
    A właściciel Ci oznajmia że od jutra masz wspólokotaorów, bo na
    grupie mu poradzili żeby niepłacących przeniósł "do innego lokalu"
    więc Ci ich dokwaterowuje :)
    (a z p. widzenia wynajmującego - :(, bo państwo podejmuje zobowiązania
    socjalne, po czym zamiast się z nich wywiązać rozrzuca je LOSOWO
    po obywatelach - i ta losowość IMVHO jest dowodem "złego prawa").

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-12-21 01:05:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MichalS pisze:

    > Mam zamiar napisać do gminy wniosek o niezwloczne przyznanie lokalu
    > socjalnego i zaplatę odszkodowania za niedostarczenie tegoż lokalu.

    Odszkodowanie to, jak sama nazwa wskazuje, naprawienie szkody. Jaką
    szkodę konkretnie ponosisz - tzn. w jakiej kwocie i jak to wyliczysz
    oraz udokumentujesz?

  • 13. Data: 2008-12-21 11:07:41
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Odszkodowanie to, jak sama nazwa wskazuje, naprawienie szkody. Jaką
    > szkodę konkretnie ponosisz

    Nie moge dysponowac swoja wlasnoscia.

    > - tzn. w jakiej kwocie i jak to wyliczysz
    > oraz udokumentujesz?

    Poczytaj tutaj:
    http://samorzad.infor.pl/gospodarka-komunalna/mieszk
    alnictwo/55186,2,Kiedy-
    gmina-wyplaci-odszkodowanie-za-brak-lokalu-socjalneg
    o.html

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 14. Data: 2008-12-21 12:13:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MichalS pisze:

    > Nie moge dysponowac swoja wlasnoscia.

    Wiesz, jakby to było twoje jedyne mieszkanie, to miałbyś konkretną kwotę
    - czynsz, jaki ty musisz komuś płacić, żeby mieć gdzie mieszkać.

    A w tym przypadku...

    > Poczytaj tutaj:
    > http://samorzad.infor.pl/gospodarka-komunalna/mieszk
    alnictwo/55186,2,Kiedy-
    > gmina-wyplaci-odszkodowanie-za-brak-lokalu-socjalneg
    o.html

    Czyli z tego wynika, że to "odszkodowanie" to czynsz - o ile go nie płacą.

  • 15. Data: 2008-12-23 15:02:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MichalS pisze:

    > W zwiazku z tym mam watpliwosc - od jakiej daty domagac sie odszkodowania? Od
    > daty uprawomocnienia sie wyroku, czy od daty wplyniecia mojego wniosku? A
    > moze jakiejs innej?

    Od daty wezwania do zapłaty odszkodowania.

    > I jeszcze edno - czy warto w tym samym pisie poruszyć sprawe
    > fatalnego stanu lokalu, który zajmują eksmitowani?

    Po co? Dla uzasadnienia że odszkodowanie winno być niskie :) ?

    Odszkodowanie = czynsz jaki można by uzyskać z najmu pomniejszony o to
    co płacą (realnie) eksmitowani tytułem odszkodowania.

    Ta ustawa to kolejny "genialny" wynalazek naszych posłów.
    Weź tylko pod uwagę że podstawa prawna do odszkodowania od gminy jest
    aktualnie weryfikowana przez TK i nie wróżę jej dobrze :)

    http://www.trybunal.gov.pl/Sprawy/sprawyTK/sprawy2.h
    tm
    szukaj sprawy P 1/08

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 16. Data: 2008-12-23 18:34:53
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Od daty wezwania do zapłaty odszkodowania.

    Tez tak myslalem.

    > Weź tylko pod uwagę że podstawa prawna do odszkodowania od gminy jest
    > aktualnie weryfikowana przez TK i nie wróżę jej dobrze :)

    No tak, przeciez ci krwiopijcy-wlasciciele za dobrze maja :(

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 17. Data: 2008-12-23 19:01:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MichalS pisze:

    > No tak, przeciez ci krwiopijcy-wlasciciele za dobrze maja :(

    Tacy też bywają...

    Swoją szosą ktoś kiedyś wspominał o możliwości zafundowania lokalu
    socjalnego przez eksmitującego właściciela i potem pozwanie gminy o
    zwrot kosztów tegoż.

    Może w tym kierunku warto pomyśleć?

  • 18. Data: 2008-12-23 19:56:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Może w tym kierunku warto pomyśleć?

    może jednak poczytać obowiązujące prawo, a nie zmyślać głupoty.

  • 19. Data: 2008-12-23 20:44:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > może jednak poczytać obowiązujące prawo,

    O tym właśnie powyżej pisałem.

    > a nie zmyślać głupoty.

    Sprzedaję jak kupiłem.

  • 20. Data: 2008-12-24 12:57:19
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Swoją szosą ktoś kiedyś wspominał o możliwości zafundowania lokalu
    > socjalnego przez eksmitującego właściciela

    Nie wiem, czy sie znajdzie desperat, ktory udostepni swoj lokal takim
    ludziom :)

    Pozdrawiam, MichalS.