  • 1. Data: 2002-10-25 17:37:02
    Temat: Dziwny problem
    Od: "SNOW" <S...@p...pl>

    Nie wiem czy ow temat nadaje sie na ta grupe ale sprobuje. Otoz od 20 lat
    produkuje odziez dokladnie kurtki skorzane. Syn z racji tego iz studiuje w
    systemie zaocznym dorabia sobie u mnie sprzedajac wyprodukowane przeze mnie
    kurtki na placach targowych na ktorych jest takze konkurencja. Tu pojawia
    sie pewien problem otoz z 5 stoisk na owym placu targowym jestem JEDYNYM
    producentem a pozostali to tylko handlarze ktorzy kupuja kurtki skorzane i
    sprzedaja je w detalu. Teoretycznie Ja jako producent powinienem miec kurtki
    najtaniej i tu pojawia sie problem jest taki pan nazwijmy go X ktory jest
    handlarzem i sprzedaje towar ponizej kosztow produkcji...
    Siedze w tym 20 lat jak juz wspominalem totez wiem ze odpowiedzi na ta
    dziwna sytuacje moga byc dwie:

    1) Towar pana X jest kradziony co mnie nie dziwi

    2) Pan X kupuje gddzies towar w firmie ktora jest nie zarejestrowana nie
    placi podatkow itp. stad ta niska cena

    Chce isc do Urzedu Skarbowego...

    Wiem wiem to glupio byc kapusiem ale zrozumcie jak taka wsza ktora o
    przyszyciu guzika nie ma pojecia sprzedaje byc moze kradziony towar to
    czlowieka ktory 20 lat nie byl na zolnieniu lekarskim i w pocie czola buduje
    firme zalewa krew.

    Co radzicie ?

    Napewno ewentualnego donosu nie podpisze wlasnym nazwiskiem ???

    Co mam zrobic ? sytuacja nie jest smieszna gdyz moge pojsc z torbami.

    Pozdrowienia dla grupy