  • Data: 2004-07-21 08:05:51
    Temat: Dziwny dokument
    Od: scx <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja jest taka: przez kilka lat, jeszcze jako niepełnoletni, tłumaczyłem
    angielskojęzyczną korespondencję firmy, w której pracuje mój ojciec.
    Wszsytko było ćwierć-oficjalne, ja dostawałem 50 zł od taty a zakład "nic"
    nie wiedział że ktoś w ogóle tłumaczy.
    Teraz bardzo przydałby się jakikolwiek papierek że w ogóle coś takiego
    robiłem - staram się o pracę, taki wpis w CV bardzo pomógłby mi ją zdobyć.
    Tata wspólnie z prezesem wymyślili, żebym wysmażył jakieś pisemko a prezes
    podpisze.
    Problemem jest: co tam właściwie napisać.
    Myślałem nad "Pan X w okresie 2001-2004 zajmował się korespondencją
    zagraniczną (Europa, Daleki Wschód)"
    Wszsytko ładnie tyle że krótkie i jakoś mi nie pasuje zupełnie :/

    Pozdrawiam!
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?