  • 31. Data: 2009-12-26 20:36:42
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andreas pisze:

    > Dasz jakiś przykład z jakiejkolwiek branży, gdzie jest popyt na droższą
    > jakość a nie ma podaży?

    To jest proces, który trwa.

    Poza tym produkty/usługi lepszej jakości przez to, że robią się coraz
    bardziej niszowe, stają się też coraz droższe i coraz trudniejsze do
    znalezienia.

  • 32. Data: 2009-12-26 21:05:55
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-26 21:33, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Pracodawca stwierdzi, ze wykorzystales 4 dni i masz porzucenie pracy.

    W rozmowie to może sobie twierdzić, w sadzie pracy twierdzenie
    nie wystarczy, albo ma na to papier albo ma kłopoty, kosztowne.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2009-12-26 21:20:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Pracodawca stwierdzi, ze wykorzystales 4 dni i masz porzucenie pracy.

    Może ty rutynowo fałszujesz dokumenty, ale żaden normalny pracodawca nie
    odważy się sfałszować podpisu pracownika na lewym wniosku urlopowym z
    datą wsteczną, bo za to jest już kryminał.

  • 34. Data: 2009-12-26 21:22:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > W rozmowie to może sobie twierdzić, w sadzie pracy twierdzenie
    > nie wystarczy, albo ma na to papier albo ma kłopoty, kosztowne.

    On chyba jest bezrobotny i nie wie, że na wszelkie urlopy trzeba
    wypisywać wniosek urlopowy - te na żądanie także. I dni "na żądanie"
    mają osobną rubrykę.

  • 35. Data: 2009-12-26 21:30:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > rządanie

    Robercie, tak nie wypada :)

    Ja rozumiem, że Internet mocno wypacza ortografię w naszej pisowni, ale
    czasem musimy się zatrzymać i po prostu zastanowić :)

    Jacek Kustra

  • 36. Data: 2009-12-26 21:48:11
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Pierwszy raz jak uslyszalem w Polsce, ze juz nie ma dzialu kadr i szkolen
    > a jest "zasoby ludzkie" mialem skojarzenie z oboznem koncentracyjnym...
    > nie potrafie tego wyjasnic dlaczego! Ale naprawde to mi wowczas pierwsze
    > przyszlo na mysl.

    Ciesz sie, ze nazwali to "zasoby ludzkie". Ja sie ostatnio dowiedzialem, ze
    moja kolezanka pracuje w HR. Pomyslalem o Chorwacji jak mi to napisala... ;)

    Pan Łoś

  • 37. Data: 2009-12-26 22:53:33
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 17:03:41 -0600, witek napisał(a):
    /..../
    > zwykle jak kogoś zatrudniam to dzwonię do poprzedniej firmy z pytaniem o
    > opinię o pracowniku.
    > Jak myslisz, która opcja pomoże ci ewentualnie w nowej pracy?

    Głupio robisz. Bezmyślnie.

  • 38. Data: 2009-12-26 23:21:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb pisze:
    > Dnia Fri, 25 Dec 2009 17:03:41 -0600, witek napisał(a):
    > /..../
    >
    > Głupio robisz. Bezmyślnie.

    Widać on ma "zasoby ludzkie", a nie pracowników ;)

  • 39. Data: 2009-12-26 23:35:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb wrote:
    > Dnia Fri, 25 Dec 2009 17:03:41 -0600, witek napisał(a):
    > /..../
    >
    > Głupio robisz. Bezmyślnie.

    oczywiscie potrafisz uzasadnic

  • 40. Data: 2009-12-26 23:36:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Widać on ma "zasoby ludzkie", a nie pracowników ;)

    Ty natomiast nie masz ani jednego, ani drugiego, wiec po cholere sie
    wypowiadasz.