  • 51. Data: 2013-04-05 16:02:44
    Temat: Re: Dziura w drodze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 15:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Andrzeju, przedrzeźniasz mnie?
    > Przecież właśnie to napisałem.

    Mówisz? No może i faktycznie ;)

  • 52. Data: 2013-04-05 17:38:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ale oni mieli zapewne tez jakies przyzwoite no i przede wszystkim zimówki.
    > Więc na sniegu powinni wygrywać a przynajmniej podjeżdzac.
    > Umiejetnosci - zeby podjechac 3 metry pod górkę?

    No popatrz - a dzisiaj miałem problem z ruszeniem pod górkę na śliskiej
    nawierzchni - nawet jak szedłem po tej drodze to mało orła nie wywinąłem.
    Wjechałem dopiero pędem.

  • 54. Data: 2013-04-05 19:58:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Mógłby każdy - to tylko kwestia kosztów inwestowanych w konserwację.
    > Które w sumie nie byłby większe niż raty za nowy pojazd - więc
    > zasadniczo w grę wchodzi moda i zamykanie dostępu do części zamiennych
    > przez producenta, który chce sprzedać wreszcie nowy samochód ;)

    Tak, Andrzeju, oczywiście...
    Kwestia kosztów jest tutaj pomijalna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 53. Data: 2013-04-05 19:58:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Pisowiec to on. Samczyk.
    >
    > Zależność podobna jak w przypadku pies/suka ;->

    grubymi nićmi szyte...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 55. Data: 2013-04-05 19:58:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail q...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No popatrz - a dzisiaj miałem problem z ruszeniem pod górkę na
    > śliskiej nawierzchni - nawet jak szedłem po tej drodze to mało orła
    > nie wywinąłem. Wjechałem dopiero pędem.

    Ale mówisz to a propos czego?
    Ze trzeba mieć umiejętności?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 56. Data: 2013-04-05 20:12:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ale mówisz to a propos czego?
    > Ze trzeba mieć umiejętności?

    Na lodzie umiejętności nic nie dadzą...
    Nie mam żadnego nowego samochodu z nowoczesną elektroniką - Astra '94 1,7D.

  • 57. Data: 2013-04-05 20:46:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 19:58, Budzik pisze:

    > Tak, Andrzeju, oczywiście...
    > Kwestia kosztów jest tutaj pomijalna.

    Zakładając, że części są dostępne lub łatwe do zastąpienia/dorobienia
    koszt może być niższy niż zakup nowego.

  • 58. Data: 2013-04-05 21:58:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zakładając, że części są dostępne lub łatwe do zastąpienia/dorobienia
    > koszt może być niższy niż zakup nowego.

    W nieskonczonośc? W 80 roku użytkowania?
    Brniesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 59. Data: 2013-04-05 21:58:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > Na lodzie umiejętności nic nie dadzą...
    > Nie mam żadnego nowego samochodu z nowoczesną elektroniką - Astra '94

    No to własnie o tym pisałem.
    Cytuje:
    "Umiejetnosci - zeby podjechac 3 metry pod górkę?"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 60. Data: 2013-04-05 22:12:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 21:58, Budzik pisze:

    > W nieskonczonośc? W 80 roku użytkowania?
    > Brniesz...

    Ależ skąd. Zgodzę się, że każdy ze współczesnych seryjnych samochodów
    słabo się do tego nadaje (to wg mnie celowe działanie).

    ALE.... zrób sobie jakiegoś składaka na ramie, z karoserią plastikowych
    elementów i możliwością zamontowania dowolnego silnika, w tym
    elektrycznego. Samonośną konstrukcję w sumie też można mieć trwałą -
    kwestia właściwego zabezpieczenia od samego początku.

    Zawieszenie dopasujesz, jak części eksploatacyjnych do silnika zacznie
    brakować i nie da się tanio dorobić - wstawisz inny silnik (choć
    elektryczne powinny być "wieczne").

    Technicznie rzecz biorąc możesz mieć samochód, który starczy na 100 lat
    ciągłej eksploatacji. Tylko nikomu się nie opłaci seryjna produkcja
    takiego pojazdu ;)

    No, chyba że drastycznie zmieni się sposób poruszania/napędu - np.
    obowiązkowo wprowadzą pojazdy latające, automatycznie sterowane z
    zasilaniem zewnętrznym ;)