  • 41. Data: 2013-04-05 13:36:52
    Temat: Re: Dziura w drodze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 13:26, Budzik pisze:

    > czyli jak ci rozwala samochod i musisz kupic nowy to nie oczekujesz kasy na
    > auto tylko odsetek od tego, ze nowe auto musiałes kupic powiedzmy 5 lat
    > wcześniej?

    Samochód nie jest materiałem eksploatacyjnym i zasadniczo to może i 100
    lat jeździć, jeśli się o niego odpowiednio zadba.

    A odsetki za nowy, solidny samochód za 100 lat... no proszę uprzejmie ;->

  • 42. Data: 2013-04-05 13:44:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 12:24, Helenka pisze:

    > cos sie przyczepil do tego kodowania i przycinania? Chodzi o merytoryczna
    > strone dyskusji.

    No to merytorycznie przedyskutuj to:

    avr pupr zv fvę pmlgnć jlcbpva vqvbgxv, xgóerw grxfgl gemron
    ebmfmlsebjljnć, ob avr cbgensv wrqarw, geljvnyarw bcpwv cbcenjavr hfgnjvć.

    > Mozg sobie odpowiednio zakoduj i przytnij ten grubianski jezor.
    > Pieprzysz glupoty jak potluczony.

    Jest równouprawnienie i emancypacja, więc jak jakaś chamska pipa odzywa
    się do mnie chamsko, to w ramach retorsji jest takoż samo traktowana.

    [ciach]

    > Posiadasz szczatkowa wiedze na jakis temat i probujesz uchodzic za omnibusa,
    > gdy tymczasem w starciu z konkretami innych ludzi pokazujesz swoj totalny
    > brak wiedzy.

    Kłamiesz.

    > To, ze ty jezdzisz autem z 4 roznymi oponami, z 4 roznymi bieznikami (vide
    > wiedza i podejscie do tematu) to juz twoja sprawa, tylko pamietaj o innych
    > uczestnikach ruchu; nie jestes jedyny.

    Dlaczego kłamiesz, szmato? Gdzie ja napisałem, że ja mam 4 różne opony?

    > Aha... jakbys nie wiedzial.. a na pewno nie wiesz - bo sie mocno zdziwiles
    > jak ci witek napisal o zamianach 4 opon miejscami - jak sie kupuje porzadny
    > materac w sklepie, to w manualu jest informacja zeby co 3 miesiace materac
    > zamieniac stronami (obrot o 180% + gora/dol).

    Mhm. Zamień materac w wersalce stronami. Powodzenia.

    > Pewnie zaraz zasuniesz jakis kolejny glodny kawalek, ze nie trzeba bo... ?
    > :D

    Błąd logiczny. Jeśli ty twierdzisz że trzeba, to ty to uzasadnij.
    Inaczej niż "tak napisali w instrukcji". Pomijając taki detal, że to
    może być twoja konfabulacja, naprawdę porządne materace mogą mieć
    konstrukcję asymetryczną - inną górę, inny dół, miejsce na nogi, miejsce
    na głowę.

    > Pa Andrzejku, licze ze nie przeczytam juz "tfoich" wypocin ;-)

    A ktoś ci każe czytać, chamówo?

  • 43. Data: 2013-04-05 13:45:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A ty co, pisowiec?
    > Albo po naszemu, albo wcale?

    Jeśli już to raczej pisda ;->

  • 44. Data: 2013-04-05 13:51:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 13:26, Budzik pisze:

    > Aha - moje wymyslne opony to nowe debice *caloroczne* :)

    No i właśnie o to pewnie chodzi - nowe opony.

    Żadne rytuały z tasowaniem opon nie pomogą, jak ktoś jeździ po 100
    tysięcy km i po 7 lat na jednym komplecie.

    Ja miałem w tym roku problem dopiero, jak wjechałem w taki śnieg, że
    przód zawisł mi na misce olejowej ;)

    No, i może jeszcze umiejętności. I konstrukcja samochodu - modne SUVy do
    terenu trudniejszego niż asfalt słabo się nadają...

  • 45. Data: 2013-04-05 15:58:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > 100 lat jeździć, jeśli się o niego odpowiednio zadba.
    >
    > A odsetki za nowy, solidny samochód za 100 lat... no proszę uprzejmie

    100 lat? Może jakiś promil promila promila...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 46. Data: 2013-04-05 15:58:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jeśli już to raczej pisda ;->

    W jakim sensie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 48. Data: 2013-04-05 15:58:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ależ kosztują - mogą być potrzebni do ważniejszych zadań i tak trzeba
    > będzie płacić za nadgodziny ;)

    Andrzeju, przedrzeźniasz mnie?
    Przecież właśnie to napisałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 47. Data: 2013-04-05 15:58:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > No, i może jeszcze umiejętności. I konstrukcja samochodu - modne SUVy do
    > terenu trudniejszego niż asfalt słabo się nadają...

    Ale oni mieli zapewne tez jakies przyzwoite no i przede wszystkim zimówki.
    Więc na sniegu powinni wygrywać a przynajmniej podjeżdzac.
    Umiejetnosci - zeby podjechac 3 metry pod górkę?

    Twierdzi, że to ewidetnie systemy wariują.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 49. Data: 2013-04-05 16:00:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 15:58, Budzik pisze:

    > 100 lat? Może jakiś promil promila promila...

    Mógłby każdy - to tylko kwestia kosztów inwestowanych w konserwację.
    Które w sumie nie byłby większe niż raty za nowy pojazd - więc
    zasadniczo w grę wchodzi moda i zamykanie dostępu do części zamiennych
    przez producenta, który chce sprzedać wreszcie nowy samochód ;)

  • 50. Data: 2013-04-05 16:01:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.04.2013 15:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > W jakim sensie?

    Pisowiec to on. Samczyk.

    Zależność podobna jak w przypadku pies/suka ;->