  • 1. Data: 2003-02-07 18:20:07
    Temat: Dziennik Ustaw- nieobowiązujący
    Od: "Profil1" <a...@x...wp.pl>

    Czy ktoś z Państwa ma lub wie jak zdobyć treść nieobowiązującego Dziennika
    Ustaw. Wydaje mi się, że szukałam już wszędzie , ale zawsze jest tylko
    podawany tytuł i odnośniki do których się tyczył, a nie ma treści. Chodzi mi
    o Dz.U. z 1983 roku Nr 43, poz.199 oraz Dz. U. z 1978r. Nr 11, poz.49. Wiem,
    że są stre ale właśnie ich potrzebuję. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-02-07 18:30:32
    Temat: Re: Dziennik Ustaw- nieobowiązujący
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    Wiem,
    > że są stre ale właśnie ich potrzebuję. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

    bardzo mi przykro ale LEX tego nie posiada więc będzie chyba konieczna
    wycieczka do jakieś biblioteki z archiwalnymi rocznikami

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 3. Data: 2003-02-08 07:43:05
    Od: Zygmunt <z...@s...pl>

    nieobowiązującego
    Chodzi mi

    Sa w sejmie
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

  • 4. Data: 2003-02-08 09:12:39
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Sa w sejmie
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    wybacz ale na serwerze sejmu treści tych aktów nie ma a koledze o to właśnie
    chodzi

    ale ciekawsze jest takie oto stwierdzenie:
    Status aktu prawnego: nieobowiązujący - przyczyna nieznana

    skomentujecie takie stwierdzenie - organ ustawodawczy pisze: przyczyna
    nieznana, szkoda ze nie pisze zaginiony w akcji -:)