  • 1. Data: 2003-02-07 17:29:47
    Temat: porada prawna...
    Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info>

    Witam!!!

    Czy orientuje sie ktoś jaką należy miec wade wzroku aby dostac grupe
    inwalidzką a tym samym ubiegac sie o rentę??
    Nie wiem czyt to ta grupa, ale czekam na info.

    TOMEK <tompatrz>
    t...@s...info
    gadu-gadu: 144284

  • 2. Data: 2003-02-10 08:41:29
    Temat: Re: porada prawna...
    Od: a...@p...onet.pl

    > Witam!!!
    >
    > Czy orientuje sie ktoś jaką należy miec wade wzroku aby dostac grupe
    > inwalidzką a tym samym ubiegac sie o rentę??
    > Nie wiem czyt to ta grupa, ale czekam na info.

    Nigdzie nie jest to określone "liczbowo" - wada ma byc taka, by lekarz
    orzecznik zus orzekł czasową lub trwałą, częściową lub całkowitą niezdolność do
    pracy. (Teraz juz nie ma grup inwalidzkich w dawnym rozumieniu)

    Karina