  • 41. Data: 2023-01-10 11:58:39
    Temat: Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-10 o 09:23, m4rkiz pisze:

    > Boisko i plac zabaw jest do przeżycia. Ale patusiarnia na skejtparku
    > powoduje odruch wymiotny z zażenowania głównie poziomem muzycznym i
    > ilością powtarzanych przekleństw.

    Znowu udowadniasz że to nie kwestia lokalizacji tylko wychowania.
    Zamkniesz plac to siądą na ławce pod oknem

    > No to nie musisz. Fajne jest to że można, a potem teoretycznie
    > bezstronny sąd oceni czy prawo zostało złamane.

    To takie teraz mamy bezstronne sądy?

    Chyba Cię pojebało

    W sąsiednim bloku na trzech piętrach słychać dźwięki pianina

    Jakoś nikt się po sądach nie szlaja. Tam mieszkają roboty?

    A nieeeeee. Tam pewnie nie mają znajomego skorumpowanego sędziego ;-)

  • 42. Data: 2023-01-10 12:00:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-09 o 15:08, Olin pisze:
    > Bez jaj. Pati Koti jest dyrektorką marketingu Link4, więc Mniej niż Zero
    > potrafi zadbać o rodzinę.

    Znaczy jednak dobre porównanie

    Tusk też zadbał o rodzinkę i ma najwyższą emeryturkę w kraju podobno ;-)

  • 43. Data: 2023-01-10 12:11:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 Jan 2023 12:00:29 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Tusk też zadbał o rodzinkę i ma najwyższą emeryturkę w kraju podobno

    Z ZUS 10 kzł. Reszta unijna. Żadnej z posad nie dostał dzięki nepotyzmowi.

    Najwyższą emkę w Polsce ma jakiś facet, który przeszedł na emeryturę mając
    85 lat, a jego staż składkowy wyniósł 67 lat,

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 44. Data: 2023-01-10 13:08:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Jan 2023 12:11:25 +0100, Olin wrote:

    > Z ZUS 10 kzł. Reszta unijna. Żadnej z posad nie dostał dzięki nepotyzmowi.

    No, a jak sie zostaje przewodniczącym RE?

    Ktos go lubial :-)

    > Najwyższą emkę w Polsce ma jakiś facet, który przeszedł na emeryturę mając
    > 85 lat, a jego staż składkowy wyniósł 67 lat,

    Tak jest. I nie wiadomo, ile pozyje.
    Jakby ZUS nie byl pazerny, to by mu przymusowo zacząl wyplacac w wieku
    70 lat, i bylaby to dosc srednia emerytura :-)

    Kiedys jeszcze bylo ograniczenie skladek do 2.5 sredniej krajowej -
    nie zniesli?

    J.

  • 45. Data: 2023-01-10 13:12:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Jan 2023 11:37:35 +0100, Olin wrote:

    > Tak, WF zazwyczaj jest po 17 albo w weekendy.

    Jesli chodzi o godziny zajec w szkolach, to nie takie cuda
    widzialem/slyszalem.
    Szczegolnie ostatnio, gdy licea przeciazone.

    > Ja wymiękam.

    Widac tylko ja jeden nie zrozumialem :-(

    Myslalem, ze sugerujesz, ze ksiądz ich do nauki goni ...

    J.

  • 46. Data: 2023-01-10 13:18:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Jan 2023 11:35:52 +0100, Olin wrote:

    > Kiedy ja już na długo przed kowidem już nie widziałem młodzieży na polu
    > (zwanym również "dworem"). Nikt nie gra w klasy, dziewczynki nie skaczą
    > przez gumę, a chłopaki nie rżną w gałę. Żeby chociaż siedzieli na ławce
    > przed blokiem i hałasowali, a tu cicho prawie jak na cmentarzu.

    Owszem, ale zauwaz, ze przy tamtej szkole nie ma bloku.

    U znajomych dzieci czasem wyciagaly rowery ... male byly.

    > Nie to żebym się żalił, że za moich czasów było lepiej, ale na pewno
    > inaczej. Gdyby 40 lat temu były konsole i smartfony, też pewnie bym się
    > alienował. Teraz to podobno nawet dziecko do któregoś tam roku życia nie
    > może samo wyjść z domu do piaskownicy, a ja tam latałem po osiedlu zanim
    > poszedłem do szkoły.

    Dziecku do lat 10 nie wolno samemu chodzic po drogach publicznych.
    Piaskownica byc moze nie wymaga skorzystania z takiej drogi.

    Szkola juz raczej przy takiej drodze stoi.

    Dodaj kwestie opieki, i masz efekt taki, ze dziecko moze i samo
    nielegalnie do szkoly pojdzie, ale juz go szkola samego nie wypusci.
    No i siedzi w swietlicy poki go rodzice/babcia/dziadek nie odbiorą.

    To kiedy ma w te gume skakac. I gdzie.

    J.

  • 47. Data: 2023-01-10 14:04:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 Jan 2023 13:08:48 +0100, J.F napisał(a):

    > a jak sie zostaje przewodniczącym RE?

    Wątpię, żeby nawet Obajtek mógł załatwić taką posadę, chyba że kandydat z
    Pcimia i umie kraść granulat.

  • 48. Data: 2023-01-10 14:07:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 Jan 2023 13:12:29 +0100, J.F napisał(a):

    > Jesli chodzi o godziny zajec w szkolach, to nie takie cuda
    > widzialem/slyszalem.
    > Szczegolnie ostatnio, gdy licea przeciazone.

    To musowo jest liceum wieczorowe.
    Misiewicze uzupełniają wykształcenie po znojnej pracy w radach nadzorczych
    SSP; co zresztą wyjaśnia nieznośne hałasy i knajacki język.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 49. Data: 2023-01-10 14:29:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Jan 2023 14:07:16 +0100, Olin wrote:

    > To musowo jest liceum wieczorowe.
    > Misiewicze uzupełniają wykształcenie po znojnej pracy w radach nadzorczych
    > SSP; co zresztą wyjaśnia nieznośne hałasy i knajacki język.

    Nie slyszales? Np w Poznaniu zabraklo miejsc w liceach.

    Poniekad wina "Misiewiczy" z PiS.

    J.

  • 50. Data: 2023-01-10 14:32:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Jan 2023 14:04:35 +0100, Olin wrote:

    > Wątpię, żeby nawet Obajtek mógł załatwić taką posadę, chyba że kandydat z
    > Pcimia i umie kraść granulat.

    Obajtek nie, ale Angela widac potrafiła :-)

    Teraz np Glapinski duzo może ... w MFW, w Banku Światowym ...

    J.