  • Data: 2006-06-07 17:57:25
    Temat: Dzialnosc, albo jej brak
    Od: Gribik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    5 lat temu zalozylem dzialalnosc.
    To znaczy zglosilem w Urzedzie,
    otrzymalem wpis do ewidencji, potem regon.
    I na tym stanelo. Nic wiecej nie robilem,
    zadnych faktur, wplat - nic kompletnie.
    NIe zglaszalem dzialalnosci w urzedzie skarbowym.
    Po prostu pomysl nie wypalil.
    Niedawno skreslilem dzialalnosc z urzedu miasta,
    dostalem rozwiazanie dzialalnosci(czy jak to sie tam nazywa).
    A dzisiaj dostalem wezwanie z urzedu skarbowego, w sprawie
    zlozenia wyjasnien odnosnie rezygnacji z dzialalnosci.
    Czy ktos mi moze powiedziec o co dokladnie chodzi?
    Czy cos mi grozi, lub zrobilem cos niezgodnie z przepisami?
    Pozdrawiam - Rafal.