  • 11. Data: 2009-01-21 12:21:56
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza i telefon - a co z telefonem na karte ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009, Tristan wrote:

    > Aby móc w razie czego udowodnić, że się go nie używało do celów osobistych.

    IMO error logic.
    Napierw trzeba postawić zarzut/uprawdopodobnić, że takie coś
    mogło mieć miejsce.
    Chcesz udowodnić że ktoś korzysta dla celów nie-DG - zrób to
    na własny koszt.
    Nie wspomniałem pytaniem czy telefon do odrębnych rozmów osobistych
    też ma? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-01-22 12:38:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 13:21
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0901211319270.3084@quad>):

    > IMO error logic.
    > Napierw trzeba postawić zarzut/uprawdopodobnić, że takie coś
    > mogło mieć miejsce.

    No to chyba normalka, bo wszyscy tak robią :-P

    > Chcesz udowodnić że ktoś korzysta dla celów nie-DG - zrób to
    > na własny koszt.

    No ale to na podatniku ciąży konieczność wykazania, że coś stanowi KUP, no
    nie?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.