  • 1. Data: 2003-07-23 09:46:40
    Temat: Działalnosc Gospodarcza ??
    Od: "Torens" <c...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy jest gdzies jakas strona www gdzie mozna bylo by poczytac o
    dzialalnosci gospodarczej .
    Gdzie mozna otrzymac informacje o rodzajach dzialalnosci gospodarczej ??
    Chce zalozyc firme i musze podac rodzaj dzialalnosci jaka bede prowadzil i
    co podac czy jest gdzies to sprecyzowane ??

  • 2. Data: 2003-07-23 09:55:11
    Temat: Re: Działalnosc Gospodarcza ??
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

> [...]
    > Chce zalozyc firme i musze podac rodzaj dzialalnosci jaka bede prowadzil
    > co podac czy jest gdzies to sprecyzowane ??

    Podaj jak najwięciej - co tylko mógłbyś robić w przyszłości - nie będziesz
    musiał aktualizować jeżeli pojawi Ci się konieczność wystawienia faktury na
    inną działalność niż główna.
    Główne dziedziny twojej działalności będziesz musiał wyeksponować np przy
    staraniu się o REGON.

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-07-23 10:01:12
    Od: "Torens" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > inną działalność niż główna.
    > Główne dziedziny twojej działalności będziesz musiał wyeksponować np przy

    Wiem ze jak najwiecej ale jak to sprecyzowac chodzi mi oto jak to napisac :
    Budowlane --- to np " Budownictwo ogólne i inzynieria ladowa "
    a inne ?? jak opisac ??
    I jeszcze jedno co napisac Firma ( jaksa nazwa ) czy Przedsiebiorsto
    Handlowo - Uslugowe ?? to tez cos przeciez oznacza

  • 4. Data: 2003-07-23 10:26:18
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

> [...]
    > I jeszcze jedno co napisac Firma ( jaksa nazwa ) czy Przedsiebiorsto
    > Handlowo - Uslugowe ?? to tez cos przeciez oznacza

    Możesz podać np.
    Omega
    Omega Jan Kowalski
    PHU Omega
    itp. Do wyboru i koloru:)
    Jeżeli chodzi o wpisanie na druku dziedziny działalności - to co wpiszesz,
    to urzędnik przygotujący wpis zmieni wg obowiązujących kategorii
    działalności.
    Piotr