  • 1. Data: 2002-09-10 08:49:07
    Temat: Dz. U. Nr 41, poz. 366 z 2002 Zalaczniki
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam

    Szukam w Internecie w/w dziennika lecz nie mogę znaleźć
    nigdzie załączników, chodzi mi główne o wzory formularzy
    sprawozdawczych EN-6, EN-7

    Z góry serdecznie dziękuję za podanie linku - szukam już
    trzeci dzień i nie mogę znaleźć.

    Pozdrawiam
    Ynco

  • 2. Data: 2002-09-10 08:59:05
    Temat: Re: Dz. U. Nr 41, poz. 366 z 2002 Zalaczniki
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2002 10:49:07 +0200, Ynco <Y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >sprawozdawczych EN-6, EN-7
    >
    > Z góry serdecznie dziękuję za podanie linku - szukam już

    ,
    P.S. Szukam też opisów jak się to wypełnia- jakieś porady.

    Jeszcze raz serdecznie dziękuję za każdą możliwą pomoc.

  • 3. Data: 2002-09-10 18:55:41
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Ynco" <Y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Szukam w Internecie w/w dziennika lecz nie mogę znaleźć
    > nigdzie załączników, chodzi mi główne o wzory formularzy
    > sprawozdawczych EN-6, EN-7

    Obawiam sie, ze nigdzie! A nie mowie tego bezpodstawnie,
    sam kiedys szukalem. Trzeba wybrac sie do ksiegarni i wybulic
    kilkaset zlotych na zalaczniki. Welcome to Poland!

    Alternatywnie, mozna znalezc szkole posiadajaca program "Prawo
    w Oswiacie" i tam te wzory beda, wraz z opisami.
    Wydawca programu jest firma Vulcan, www.vulcan.pl.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-09-11 20:33:19
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > sprawozdawczych EN-6, EN-7
    >
    > Z góry serdecznie dziękuję za podanie linku - szukam już

    www.prawo.lex.pl

    (w formacie pdf)