  • 1. Data: 2002-09-10 08:23:45
    Temat: Odszkodowanie z Funduszu Gwarantowanego
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

    Witam !!!!

    Zostalem zwolniony z przyczyn zakladu pracy art 7a w kwietniu 2002 .Mialem
    przepracowane 25,4 lata. Zakladem zarzadza obecnie Syndyk masy upadlosciNie
    otrzymalem do tej pory naleznego odszkodowania tzn 3 miesieczna odprawe za
    skrocony okres wypowiedzenia i 3 miesieczne odszkodowanie za staz pracy.
    Gdzie i co mam zrobic aby otrzymac te swiadczenia ( nie jestem sam w takiej
    sytuacji jest 110 osob ktore tak jak ja zostaly zwolnione).
    Oczekuje na grupie na pomoc !!!!!!!!!

    Pozdrawiam Andrzej