    From: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dym od sąsiada na moim podwórku - pomocy
    Date: Thu, 21 Apr 2005 14:20:34 +0000 (UTC)

    Witam!
    Od kilku miesięcy w sąsiedztwie mojej posesji sąsiad otworzył suszarnię
    drewna. Problem w tym, że z komina budynku wydobywa się ciągle dym, który przy
    nawet niewielkim wietrze wlatuje na moje podwórko. Nie mogę teraz spokojnie
    wyjść na dwór, otworzyć okna czy nawet wywiesić prania, bo wszędzie jest ten
    dym. Oczywiście nie jest tak non-stop, ale praktycznie codziennie przez jakiś
    czas. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Dodam, że mieszkam na wsi, prawie że w
    lesie a mam warunki gorsze jak w mieście pełnym spalin.