  • 21. Data: 2009-11-20 21:38:10
    Temat: Re: Durny Lex lecz Lex?
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Nie ty nie rozumiesz kto jest bezrobotny. Zwolnienie lekarskie zmienia
    > sytuację bezrobotnego. Jak ktoś jest chory to z definicji nie może być
    > bezrobotnym, bo nie jest gotowy do świadczenia pracy.

    Coś Ci się pop...o. Choroba uniemożliwia podjęcie pracy, ale nie zmienia
    statusu bezrobotnego.

  • 22. Data: 2009-11-20 22:05:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > żadne spostrzeżenie, tylko to czego brakuje tobie - znajomość definicji
    > legalnej bezrobotnego.

    chętnie się zapoznam
    może podrzucisz?

  • 23. Data: 2009-11-20 22:54:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > chętnie się zapoznam
    > może podrzucisz?

    Sam sobie znajdź.

    --
    @2009 Johnson

  • 24. Data: 2009-11-20 22:56:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    op23 pisze:

    > Choroba uniemożliwia podjęcie pracy, ale nie zmienia
    > statusu bezrobotnego.

    Przecież napisałem że tego nie jestem pewien ...
    Ale z całą pewnością będąc niezdolnym do pracy nie można uzyskać statusu
    bezrobotnego.

    --
    @2009 Johnson

  • 25. Data: 2009-11-20 22:58:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    op23 pisze:

    > Jak się ma stawić do urzędu a zachoruje to jak się
    > ma usprawiedliwić ?

    Przecież L4 oznacza niezdolność do pracy, a nie do stawiennictwa w UP. A
    napisałeś że zdolnośc od pracy lub jej brak nie ma znaczenia, czy tylko
    mi się wydaje.

    --
    @2009 Johnson

  • 26. Data: 2009-11-20 22:59:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    op23 pisze:

    > Bredzisz.

    Spojrzyj w lustro i powtórz :)

    --
    @2009 Johnson

  • 27. Data: 2009-11-20 23:27:40
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-20 23:56, Użytkownik Johnson napisał:

    > Przecież napisałem że tego nie jestem pewien ...
    > Ale z całą pewnością będąc niezdolnym do pracy nie można uzyskać statusu
    > bezrobotnego.

    Bzdury piszesz.
    Jak się rejestrowałem to przylazłem o kulach od razu było widać
    że nawet na nocnego stróża się nie nadaje.
    Jak miałem operacje to brałem ze szpitala zaświadczenie że tam
    przebywam bo akurat wypadał mi termin pokazania się w pośredniaku.
    Status bezrobotnego i zasiłek miałem.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-11-21 01:03:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Sam sobie znajdź.

    myślałem, że masz skoro cytujesz

  • 29. Data: 2009-11-21 01:04:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:
    > Ale z całą pewnością będąc niezdolnym do pracy nie można uzyskać statusu
    > bezrobotnego.

    chyba masz na mysli całkowicie niezdolnym do pracy i to na podstawie
    orzeczenia lekarskiego, a nie z powodu kataru

  • 30. Data: 2009-11-21 11:30:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Johnson pisze:
    > Nie che mi się szukać.
    > Ale tak na pierwszy rzut oka przy odrobinie myślenia: nie można mu w tym
    > czasie oferować pracy,

    Dlaczego? Za tydzień wyzdrowieje i już. A jeśli to przewlekła choroba,
    no to dostarczy zwolnienie w trakcie oferowania. Oferowanie nie jest
    jakimś częstym zjawiskiem, więc zamiast przyjmować zwolnienia ,,na
    wszelki wypadek'' można je zacząć przyjmować w razie potrzeby.

    > płaci mu się ewentualnie z inne rubryczki
    > budżetowej (ZUS - zasiłek chorobowy ?? zamiast UP - zasiłek dla
    > bezrobotnych),

    A tego to już nie wiem, to byłby jedyny w miarę praktyczny argument.

    > inaczej liczy się staż do emerytury

    A czemu? Leży na kanapie zdrowy vs leży na kanapie chory.

    > i pewnie jeszcze z
    > 1000 różnych innych rzeczy.

    No właśnie nie widzę żadnej LOGICZNEJ.

    > No i nie wiem czy na ten czas nie traci statusu bezrobotnego,. czyli w
    > tym czasie w Polsce spada bezrobocie ...

    To nie jest logiczny argument.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek