  • 41. Data: 2011-07-16 13:53:59
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Bzdura, wystarczy zwykłe pisemne upoważnienie pisane na kolanie.

    Spróbuj.
    To złożone normalnie na poczcie daje 100% gwarancji.
    Jakoś tak dziwnie mi się rozmawia z kimś, kto zamiast napisać: "mylisz się",
    pisze "bzdura", ale może jakiś przewrażliwiony jestem.
    Przem

  • 42. Data: 2011-07-16 14:34:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-16 15:53, Przemek pisze:

    > Spróbuj.

    Ależ próbuję. Od x lat na takie pisane na kolanie, nie
    poświadczane przez notariusza/radcę prawnego pobierana jest moja
    poczta łącznie z sądówkami.

    > To złożone normalnie na poczcie daje 100% gwarancji.

    Każde inne też. Czasem tylko trzeba zjebać kierownika/dyrektora
    poczty, podsunąć wycinek z gazety wyborczej jak to jeden już
    zmiesza pocztę i wystarczy.

    > Jakoś tak dziwnie mi się rozmawia z kimś, kto zamiast napisać:
    > "mylisz się", pisze "bzdura", ale może jakiś przewrażliwiony
    > jestem.

    Przewrażliwiony czy nie - napędzasz bzdurnymi wypowiedziami
    kiesę niereformowalnej poczcie, która i tak zostanie
    przejedzona. Ktoś przeczyta, że mus to mus i 20/35 PLN jakby
    spuścić w kiblu.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 43. Data: 2011-07-16 16:12:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.07.2011 15:31, witek pisze:

    > no i co z tego?

    To, że analizowanie prawa poprzez przypadki jego łamania, nie prowadzi
    do rozsądnych wniosków. Prawo z założenia odnosi się do przypadków
    legalnych. Spodziewasz się zapisu ,,należy na poczcie zatrudnić
    detektywa mającego za zadanie ustalić czy odbierający przesyłkę
    faktycznie zamieszkuje pod danym adresem''?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 44. Data: 2011-07-16 18:27:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/16/2011 8:53 AM, Przemek wrote:
    > "Rafał \"SP\" Gil" nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    >
    > Spróbuj.

    aha. sprobowalem
    dziala. tylko najpierw trzeba upor pan zwalczyc.

  • 45. Data: 2011-07-16 19:06:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/16/2011 11:12 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To, że analizowanie prawa poprzez przypadki jego łamania, nie prowadzi
    > do rozsądnych wniosków.

    oczywiscie ze prowadzi.

    > Prawo z założenia odnosi się do przypadków
    > legalnych.

    taaaa... i co jeszcze. szczegolnie kodeks karny.

    Spodziewasz się zapisu ,,należy na poczcie zatrudnić
    > detektywa mającego za zadanie ustalić czy odbierający przesyłkę
    > faktycznie zamieszkuje pod danym adresem''?

    niczego sie nie spodziewam,

    to ze w prawie napisali, ze zamieszkanie bez zameldowania jest
    nielegalne nie oznaczna ze takowe nie istnieje.
    tak samo jak w prawie o ruchu drogowym zapisali, ze przechodzenie nie na
    pasach i czerwonym swietle tez jest nielegalne. No i co z tego, ze jest?

  • 46. Data: 2011-07-16 20:27:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-15 12:57, mz wrote:
    > Witam
    > Powiedzmy, że nazywam się Wojtek Karol Kowalski

    To ja też się podepnę:

    Po co są dwa imiona?

  • 47. Data: 2011-07-16 20:35:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To ja też się podepnę:
    >
    > Po co są dwa imiona?

    A słyszał o czymś takim jak zasady tetyczne?

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2011-07-16 20:57:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-16 22:35, Liwiusz wrote:
    > A słyszał o czymś takim jak zasady tetyczne?

    *Nie* wyjasniają jaki jest praktyczny cel drugiego imienia.

    Chyba że chcesz się podeprzeć słowem tradycja, to też jakiś argument,
    ale niekoniecznie jest częscią odpowiedzi na pytanie "po co" co najwyżej
    "skąd się wzięło".

    PS. Pewna odległa znajoma po kilku latach od nadania córce imienia
    zaskoczyła że zapomniala drugiego. Koszta naprawienia "błędu" były
    podobno bardzo duże. Widocznie do czegoś się przydaje. Ale nie wiem do
    czego.

  • 49. Data: 2011-07-16 21:12:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.07.2011 22:57), Sebastian Biały wrote:

    > *Nie* wyjasniają jaki jest praktyczny cel drugiego imienia.

    Przyjmij że 2 imiona to jest po prostu takie bardziej unikalne imie.

    Po to żeby odróżnić np. Jerzego Nowakowskiego od Jerzego Marka
    Nowakowskiego.

    p. m.

  • 50. Data: 2011-07-16 21:43:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.07.2011 22:27, Sebastian Biały pisze:

    > To ja też się podepnę:
    >
    > Po co są dwa imiona?

    Dla lepszej identyfikacji. W jednej z klas mamy 3 osoby o tym samym
    nazwisku, w tym 2 mają to samo imię (ach ta polska kultura nadawania 4
    imion na krzyż, bo jak coś mniej popularne, to już brzydkie). Na
    szczęście drugie imię już mają inne.

    Owszem, identyfikacja PESELem jest już coraz bardziej wdrażana, myślę
    jednak, że wołanie peselem w klasie jeszcze nieprędko wejdzie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek