  • 1. Data: 2005-07-18 12:20:58
    Temat: Druga akcyza po sprowadzeniu auta
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Było wiele dyskusji o płaceniu drugiej akcyzy po sprowadzeniu auta i
    sprzedaniu go przed rejestracją. Znajomek dzisiaj do mnie przyszedł i
    przyniósł pisemko z urzędu celnego które wzywa go do zapłaty tejże
    akcyzy :(
    Tutaj całe to pisemko :
    http://img323.imageshack.us/img323/3513/1a0fz.jpg
    http://img262.imageshack.us/img262/7605/2a8pz.jpg
    http://img262.imageshack.us/img262/8391/3a2ba.jpg
    http://img262.imageshack.us/img262/5494/4a1ry.jpg
    http://img262.imageshack.us/img262/511/5a8ap.jpg

    Pytania moje są dwa :
    - w jaki sposób jest wyliczona tutaj podstawa opodatkowania bo nie mogę
    tego zrozumieć ???
    - czy od tej akcyzy można będzie się odwołać podobnie jak od tej która
    się płaci ale przy nabyciu ???

    Wysyłam tego posta również na pl.misc.samochody bo jest to grupa również
    związana z tematem.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl