  • 21. Data: 2002-05-23 13:20:23
    Temat: Re: Doznania.
    Od: KarolZet <K...@W...Pol>

    AdamSZ (s...@t...onet.pl) napisal(a) dnia Thu, 23 May 2002
    15:13:30 +0200 ...
    > ostatnio pl.sci.medycyna
    > pl.misc.telefonia.gsm, banki i wiele innych

    Dzięki ;)
    --
    <<< Karol Zet. - Wroclaw
    <<< Priva tylko dla zaufanych

  • 22. Data: 2002-05-23 14:01:30
    Od: "misman" <m...@n...rip.pl.niespam>

    > Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś
    > kraju dla zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do
    > prezerwatyw trochę żwiru. Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów
    > to testował ? Napiszcie co o tym sądzicie?

    A jakiż to problem ? prezerwatywy kupisz obecnie w każdym sklepie
    warzywnym bądź kiosku "RUCH'u", piasek w najbliższej piaskownicy lub
    własnym, osobistym akwarium na dnie... Po prostu spróbuj ! :o> Oczywiście
    podziel się wrażeniami... :o>

    --
    Pozdrawia m.

  • 23. Data: 2002-05-26 09:32:36
    Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś kraju
    dla
    > zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do prezerwatyw trochę
    żwiru.

    No Discovery nadaje programy z cyklu sex sense czy coś takiego :)
    Owe słówko sense oznacza m.in także rozsądek :)
    W tym programie zostało pokazane kolczykowanie intymnych organów
    u mężczyzn, ale żwir to wymyśliłeś sam.

    Masoneczka

  • 24. Data: 2002-05-26 13:03:21
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:acqepj$397$3@news.onet.pl...
> [...]
    > Owe słówko sense oznacza m.in także rozsądek :)
    > W tym programie zostało pokazane kolczykowanie intymnych organów

    W oryginale nie był żwir tylko żużel i sypany nie do prezerwatywy
    tylko bezpośrednio do pochwy:)))))

    Leszek

  • 25. Data: 2002-05-26 13:39:55
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > W oryginale nie był żwir tylko żużel i sypany nie do prezerwatywy
    > tylko bezpośrednio do pochwy:)))))

    Cholera, moja wyobraznia kiedys faktycznie stanie sie przyczyna mojej
    smierci...

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 26. Data: 2002-05-26 17:55:06
    Od: === igoRek === <i...@s...pl>

    oSoBiStOśĆ o NiCkU Jacek nAkLaWiAtUrZyŁa:

> [...]
    >Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o tym

    Dostałem kiedyś od kogoś empetrójkę, fragment jakiejś audycji radiowej
    o podobnym klimacie.
    Dzwoni gość i opowiada, że miał za małego fiuta i jak sobie z tym
    poradził.
    A jak? Wkładał pod napletek kamyczki, one mu się wrastały...
    Po kuracji osiągnął 47 cm i około 6,5 kg.
    Jak ktoś chce na priva (plik waży 1,3MB), zapraszam, zabawa
    gwarantowana!

    --
    """""""/\""""""""""""""""""""""""""""""
    " /_|\ _ ___ _ "

  • 27. Data: 2002-05-26 17:58:20
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel === igoRek === <i...@s...pl> ihn
    news:acr7ht$bgc$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.seks

    > Jak ktoś chce na priva (plik wazy 1,3MB), zapraszam, zabawa
    > gwarantowana!

    Podeslij, bede rozsylal w swiat :o)))

    Sir Swiety Mikolaj

  • 28. Data: 2002-05-26 19:35:59
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "=== igoRek ===" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ktoś chce na priva (plik waży 1,3MB), zapraszam, zabawa
    > gwarantowana!

    Ja poprosze. :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 29. Data: 2002-05-27 09:07:15
    Od: "[Kuba]" <k...@N...onet.pl>

    === igoRek === <i...@s...pl> ponapisywał(a):

> [...]
    > Po kuracji osiągnął 47 cm i około 6,5 kg.
    > Jak ktoś chce na priva (plik waży 1,3MB), zapraszam, zabawa

    Poproszę również.

    TIA

    --
    [Kuba] k...@p...onet.pl GG #68661
    *

  • 30. Data: 2002-05-27 13:59:21
    Od: Gajowy Marucha <m...@N...pl>

    Bruker "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> skrev pa nyhetsgruppe
    pl.soc.seks folgende vise ord:

    > W oryginale nie był żwir tylko żużel i sypany nie do prezerwatywy
    > tylko bezpośrednio do pochwy:)))))
    No jak z tym radzieckim filmem ;))
    Nie pornograficzny, tylko panoramiczny, i nie "Baba na żołnierzu"
    tylko "Ballada o żołnierzu" ;)))))))

    --
    Pozdrawiam, Gajowy Marucha
    "Jesteś lepszy niż Sapkowski" - (c) Natchniuza, 6.02.2002, pss
    "Ty masz talent. Marynujesz się na tym usenecie..." - (c) KOMINEK,
    7.02.2002, pss
    "Twoje słowa są lepsze niż seks" - (c) Dioda, 20.04.2002, pss