  • 11. Data: 2002-05-21 22:17:24
    Temat: Re: Doznania. [ot]
    Od: KarolZet <K...@W...Pol>

    Rafal 'Raf256' Maj (a...@r...com) napisal(a) dnia 21 May 2002
    20:52:15 GMT ...
    <..>
    > niewiarygodne... toż to ekspiert aka Jacek aka Arcy Błazen ;))))
    > taki odpowiednik buzdygana ale o profilu programistyczno/medycznym zamiast
    > seksowo/filmowego
    > PS. ciekawe czy arni zacznie się kłócić z ekspertem ;)) to by dopiero były
    > jaja ;)))

    Serio? Nie wieżę we własne szczęscie.
    --
    <<< Karol Zet. - Wroclaw
    <<< Priva tylko dla zaufanych

  • 12. Data: 2002-05-21 22:17:54
    Temat: Re: Doznania.
    Od: KarolZet <K...@W...Pol>

    Jacek (g...@p...onet.pl) napisal(a) dnia Tue, 21 May 2002
    21:54:50 +0200 ...
    > Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś kraju dla
    > zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do prezerwatyw trochę żwiru.
    > Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o tym
    > sądzicie?

    To znaczy jak? Nierównosci bardziej stymuluja partnerki?

  • 13. Data: 2002-05-21 22:19:25
    Od: KarolZet <K...@W...Pol>

    zamsz (z...@m...interecho.com) napisal(a) dnia Tue, 21 May 2002
    21:19:32 +0000 (UTC) ...
    > Na kilometr jedzie podroba, wiec drogi spamerze nie wysilaj sie wiecej
    > bo styl twojego posta ma sie nijak do "wysmakowanego" (dla znawcow)
    > stylu Experta. Nie pofatygowales sie nawet dokleic sygnaturki jaka
    > Expert pieczetuje swoje posty. Do tego Jacek nie uzywa OE bo tylko
    > netscape + soc.culture.polish wywala mu system, a w ogole to:

    napisał to własciciel stronki z cytatami experta, wiec nonen omen
    "eksprertyza" wartosciowa. A tak z innej beczki to gdzie mozna zobaczyc
    prawdziwego experta w dzialaniu? ;)

  • 14. Data: 2002-05-22 09:12:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    In pl.soc.prawo Rafal 'Raf256' Maj <a...@r...com> wrote:
    > niewiarygodne... toż to ekspiert aka Jacek aka Arcy Błazen ;))))

    Guzik prawda. Może gdybyś raczył zajrzeć w nagłówki, to byś wiedział, że to
    nie jest Expert.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2002-05-22 09:18:00
    Od: "Haiti" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    żwiru.
    > Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o

    Zawsze mozesz sprobowac :)
    Jeslei nie nowe doznania -
    to byc moze jakas 'tama' dla nasienia :))))

    --
    Haiti

  • 16. Data: 2002-05-22 10:16:03
    Od: "go" <a...@w...pl>

    > Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś kraju
    dla
    > zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do prezerwatyw trochę
    żwiru.

    Koleżanka z pracy sugeruje mrówki ;)

    Pozdrawiam.
    Andrzej

  • 17. Data: 2002-05-22 10:31:27
    Od: Jacenty <m...@w...pl>

    Dnia 22 maj 2002, Grupowicz(ka) "RooDee" <r...@N...onet.pl>
    zaszczycil(a) nas wiadomoscia:

    [...]

    > brrrrr a jaka guma to niby wytrzyma?

    Specjalne, chodowane w bylym CCCPie radioaktywne gumy o niebywale
    wytrzymalych sciankach. Dostepne tylko z przemytu :)

    --
    Pająk na stare lata był ślepy i głuchy,
    _\(o)/_ Nie mogąc tedy złapać ani jednej muchy,

  • 18. Data: 2002-05-22 11:51:47
    Od: Gajowy Marucha <m...@N...pl>

    Bruker "RooDee" <r...@N...onet.pl> skrev pa
    nyhetsgruppe pl.soc.seks folgende vise ord:

    > brrrrr a jaka guma to niby wytrzyma?
    Na pewno nie Unimil. Prędzej Stomil...

    --
    Pozdrawiam, Gajowy Marucha
    "Jesteś lepszy niż Sapkowski" - (c) Natchniuza, 6.02.2002, pss
    "Ty masz talent. Marynujesz się na tym usenecie..." - (c) KOMINEK,
    7.02.2002, pss
    "Twoje słowa są lepsze niż seks" - (c) Dioda, 20.04.2002, pss

  • 19. Data: 2002-05-22 13:51:44
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "go" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koleżanka z pracy sugeruje mrówki ;)

    Czerwone albo latajace.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 20. Data: 2002-05-23 13:13:30
    Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl>

    KarolZet wrote:
    > napisal to wlasciciel stronki z cytatami experta, wiec nonen omen
    > "eksprertyza" wartosciowa. A tak z innej beczki to gdzie mozna
    > zobaczyc prawdziwego experta w dzialaniu? ;)

    ostatnio pl.sci.medycyna
    pl.misc.telefonia.gsm, banki i wiele innych

    --
    ,~~~~. Adam
    i====i_ gg# 577534
    (____) pl.rec.muzyka.gitara FAQ http://prmgfaq.republika.pl