  • Data: 2004-01-13 13:59:57
    Temat: Dowod osobisty zagubiony dawno temu
    Od: "mich200" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Mam problem, prosze o porade.
    Mianowicie dowod osobisty zgubilem ponad 2 lata temu, po tym wydarzeniu
    zglosilem ten fakt policji, oni wystawili papier swiadczacy o tym zgloszeniu,
    z ktorym mialem udac sie do urzedu miejskiego, tam nie pokazalem sie do dnia
    dzisiejszego.
    Co moze mi za to grozic?
    Wydaje mi sie, ze policja poza wydaniem mi tego papierka, nie odnotowala tego
    faktu nigdzie, dlatego czy sensowne byloby udanie sie na policje i ponowne
    zgloszenie zagubienia dowodu, nie przyznajac sie do tamtego sprzed 2 lat?
    Wtedy na drugi dzien udalbym sie z czystym sumieniem do urzedu.
    Prosze o pomoc, z gory dziekuje.

    Mirek