  • 11. Data: 2004-10-12 15:27:00
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: "MFY" <m...@o...pl>

    > Przypomniało mi się. Zaraz po wprowadzeniu nowego systemu był prikaz z
    > góry żeby nie zwracać ludziom starych dowodów. Ale to krótko było. I już
    > nie ma.

    No ja akurat wymieniałam prawie od razu po wprowadzeniu nowego systemu. W
    każdym nie zależało mi by zatrzymać stary, zapytałam od tak, czy mogę, na co
    zostałam powiadomiona, że absolutnie nie, więc poszłam sobie ;)

  • 12. Data: 2004-10-13 06:57:47
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    > Witam!
    >
    > Nie wiem jak sie zachować przy odbiorze nowego dowodu
    > osobistego(wymieniam z powodu zmiany miejsca zamieszkania),bo jestem
    > bardzo do niego przywiązany ;-) czy są przepisy, które wyraźnie
    > twierdzą, że stary dowod osobisty muszę zwrócić urzędnikowi?
    > Z gory bardzo dziękuję za odpowiedz.
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    dowod zostawiaja, obcinaja w nim tylko rog obecnie :)

    --
    fi5h

  • 13. Data: 2004-10-18 16:22:07
    Od: "Mariusz" <mar.ko<NOSPAM>@poczta.fm>

    | ;-) czy są przepisy, które wyraźnie twierdzą, że stary dowod osobisty
> [...]

    Witam!

    Stary Dowód zatrzymałem, odbyło się bardzo miło: na moje pytanie o
    zatrzymaniu sobie starego dowodu Pani grzecznie oznajmiła, że można sobie
    zatrzymac stary i po obcięciu górnego rogu oraz wbiciu stempelka
    UNIEWAŻNIONO oddała mi dokument.
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam

    Mariusz