  • 11. Data: 2008-07-27 10:55:30
    Temat: Re: Dopisanie współwłaścicela...
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał

    > Tak gwoli ścisłości nie ma właściciela - ojca i współwłaścicieli. Wszyscy
    > są tak samo współwłaścicielami. To że dowód rejestracyjny "wyróżnia"
    > jednego z nich na pierwszej stronie nie zmienia zasad współwłasnosci

    tak, zgadza się, pisząc posta myślałem o tym, ale napisałem jak napisałem.

    Pozdrawiam
    wer

  • 12. Data: 2008-07-27 10:56:21
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał

    > Zapewne ojciec bardzo chce stracić zniżki po stłuczkach dzieci i mieć
    > zwyżkę składki za ich zerowy staż :)

    spekulacja?

    a jeśli dzieci nawet nie mają praw jazdy (idąc dalej - nawet nie będa
    używały tego samochodu).

    Pozdrawiam
    wer

  • 13. Data: 2008-07-27 11:32:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Czaki <w...@o...pl> napisal:
    > a jeśli dzieci nawet nie mają praw jazdy (idąc dalej - nawet nie będa
    > używały tego samochodu).

    Posiadacz samochodu nie musi miec prawa jazdy.
    Wlasciciel samolotu tez nie musi byc pilotem.
    Armator statku nie musi byc kapitanem zeglugi wielkiej.
    Szefem IBM-a byl specjalista od zakasek slonych :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2008-07-27 12:16:29
    Od: "Czaki" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Posiadacz samochodu nie musi miec prawa jazdy.
    > Wlasciciel samolotu tez nie musi byc pilotem.
    > Armator statku nie musi byc kapitanem zeglugi wielkiej.
    > Szefem IBM-a byl specjalista od zakasek slonych :)

    dokładnie ten sens chciałem przekazać Williamowi :)

    Pozdrawiam
    wer

  • 15. Data: 2008-07-28 04:53:42
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Czaki" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał

    > dokładnie dlatego, jak poniżej napisał Jacek.

    A nie boicie się trochę ewentualnych problemów ze zgodnością/obecnością
    właścicieli w wypadku sprzedaży lub zastawienia auta?

    --
    andreas

  • 16. Data: 2008-07-28 15:02:03
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > a ciekawi mnie jadna sprawa. czy można do woli dopisywać do jednego auta
    > współwłaścicieli, czy jest jakaś ograniczona liczba osób?

    Można do woli :)

    k.