  • 101. Data: 2010-10-06 13:16:32
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > a kto powiedzial ze nie wolno ich ruszac, nie wolno nimi tylko handlowac

    To czemu nie wolno wejść do sklepu? Czemu "plomba" jest na drzwiach a
    nie na dopalaczach ?

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 102. Data: 2010-10-06 14:10:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > To czemu nie wolno wejść do sklepu? Czemu "plomba" jest na drzwiach a nie
    > na dopalaczach ?

    tego wlasnie nikt nie wie, ale mowia ze o odszkodowania sie nie boja ;)

  • 103. Data: 2010-10-06 14:30:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > tego wlasnie nikt nie wie, ale mowia ze o odszkodowania sie nie boja ;)

    Czyli wracamy do początku, tj. do tego że nowe przepisy umożliwiłyby
    dopiero takie zachowania jak się prezentuje teraz, ergo, teraz są one
    niezgodne z prawem (i trzeba je "zalegalizować") albo nasz ustawodawca
    nie wie co robi i zamierza wprowadzić zbędne przepisy. W sumie to drugie
    też nie jest wykluczone, bo nasz ustawodawca prezentuje nie najlepszy
    poziom.

  • 104. Data: 2010-10-06 19:04:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2010 12:13, Łukasz Jamroz pisze:

    > Jesli definicja bedzie tak szeroka, to rozumiem ze nawet bitej
    > smietany w puszce juz nie da rady kupic w Polsce?

    Dlatego proponuję: w ramach obywatelskiego strajku włoskiego należy
    zacząć nękać inspekcję sanitarną oraz prokuraturę donosami o każdej
    takiej potencjalnie szkodliwej śmietanie, farbie, lakierze, kleju,
    proszku do prania, trutce na szczury, benzynie.

    Dodatkowo - czy narażanie państwa polskiego na groźbę pokaźnego
    odszkodowania w ramach de facto kampanii wyborczej nie dało by się
    podciągnąć pod jakieś przestępstwo?

    Tusk powinien je wypłacić z własnej kieszeni!

  • 105. Data: 2010-10-06 19:06:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2010 16:10, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > tego wlasnie nikt nie wie, ale mowia ze o odszkodowania sie nie boja ;)

    Pewnie, że się nie boją, bo te kurwy nie zapłacą tego z własnej kieszeni!

  • 106. Data: 2010-10-06 21:58:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > Pewnie, że się nie boją, bo te kurwy nie zapłacą tego z własnej kieszeni!

    Nie boją się, bo zapłacą nie hochsztaplerzy polityczno-wyborczy,
    tylko podatnicy. Ciągle nurtuje mnie problem, czy konieczność
    wypłacenia przez Skarb Państwa odszkodowań z tytułu takich bezprawnych
    działań można było obrócić, przeciw ich inicjatorom, w zarzut
    działalności na szkodę Skarbu Państwa i skutecznie wyeliminować
    te popłuczyny styropianowe z polityki.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 107. Data: 2010-10-07 07:18:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości grup

    > działalności na szkodę Skarbu Państwa i skutecznie wyeliminować
    > te popłuczyny styropianowe z polityki.

    pewnie mozna by to zrobic i teraz, ale przeciez nikt kolegi z lawki, nawet
    przeciwnej dzisiaj nie oskarzy, bo za rok sam moze byc oskarzony

  • 108. Data: 2010-10-07 13:19:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    http://piotr.milczarek.com/decyzja-0.jpg

  • 109. Data: 2010-10-07 14:16:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 15:19:47 +0200, Johnson napisał(a):

    > http://piotr.milczarek.com/decyzja-0.jpg

    No to już wiemy, że wojewodom, Ministrowi Zdrowia i Ministrowi SWiA nie
    wolno tego sprzedawać ;) (chociaż taki sposób określenia adresata z
    punktu widzenia kpa jest słaby).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 110. Data: 2010-10-07 15:24:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > No to już wiemy, że wojewodom, Ministrowi Zdrowia i Ministrowi SWiA nie
    > wolno tego sprzedawać ;) (chociaż taki sposób określenia adresata z
    > punktu widzenia kpa jest słaby).

    Z punktu widzenia kpa to nie jest decyzja administracyjna. Brak adresata
    = nie ma decyzji. Tak przynajmniej uczą na prawie :)
    Na historii zapewne nie.