    From: "rezist.com" <r...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Domena i jej "wlasnosc"
    Date: Tue, 30 Oct 2007 09:11:52 +0100

    Sytuacja wyglada tak...

    11 miesiecy temu pojawil sie na horyzoncie Pan X z firmy XYZ,
    zamawiajacy wykonanie uslugi zwiazanej ze stworzeniem serwisu www
    oraz rejestracje domeny. Pan X zdecydowal sie na przekazac
    wykonanie serwisu innemu podmiotowi, natomiast zapomnial rozliczyc
    sie z domeny. Na monity (glownie droga elektroniczna) o wypelnienie
    dokumentow cesji i podeslanie danych do faktury (juz od 8 miesiecy)
    nie reaguje. Domena wisi na moim koncie, juz dwa razy omsknal mi sie
    palec i DNSy sie przestawily na defaultowe. Za miesiac wygasnie.

    Domena jest zarejestrowana na moja dzialalnosc, jej nazwa sugeruje
    bezposrednio powiazanie z firma XYZ, jednakze podoba mi sie bardzo
    i prawdopopodobnie ja przedluze. A byc moze wystawie na Allegro.

    Czy mozna przyjac ze jako wlasciciel domeny dzierzawie ja firmie XYZ?

    Przyjmujac ze palec mi sie omsknie jeszcze kilkakrotnie,
    lub raz na dlugi czas (w najblizszym okresie), co ew. moze zarzucic
    mi druga strona?

    Warto zauwazyc ze firma XYZ umieszcza adres strony w ulotkach
    i ogloszeniach.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com