  • 1. Data: 2005-08-07 11:34:03
    Temat: Dokumentacja medyczna - wypozyczenie z sadu
    Od: "Shadowka" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jako, ze aktualnie toczy sie moja sprawa sadowa przeciwko ZUSowi, cala
    dokumentacja medyczna lezy w sadowych aktach.
    W miedzyczasie musze skonsultowac sie ze lekarzem specjalista i potrzebuje
    zabrac ze soba cala dokumentacje lekarska, w szczegolnosci dokumentacje
    radiologiczna.

    Czy mozna wypozyczyc moja dokumentacje medyczna z sadu na czas wizyty
    lekarskiej?
    Jak sformulowac pismo?

    Shadowka
    ''nigdy nie szukalam doskonalosci -sama przyszla ''

  • 2. Data: 2005-08-07 11:39:12
    Temat: Re: Dokumentacja medyczna - wypozyczenie z sadu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Shadowka napisał(a):

    > Czy mozna wypozyczyc moja dokumentacje medyczna z sadu na czas wizyty
    > lekarskiej?

    Można.

    > Jak sformulowac pismo?

    Mniej więcej tak jak tu. Poprosić o wypożyczenie i uzasadnić.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-07 18:56:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mniej więcej tak jak tu. Poprosić o wypożyczenie i uzasadnić.

    Przy czym kartoteki ewentualnie można skserować, bo leżakowi większej
    różnicy to nie uczyni.