  • 101. Data: 2009-12-23 16:39:55
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Poczta jest oznaczona wynikającym z mojej umowy z bankiem logo VISA itd,
    > którym oznacza się punkty honorujące karty.

    Bez zwiazku - patrz posty obok ;)

    j.

  • 102. Data: 2009-12-23 17:33:03
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Na pewno nie po to, by na poczcie nią płacić.

    A gdzie ?

    > Natomiast w ogólności wykonuję kilkadziesiąt karcianych transakcji w
    > miesiącu. Średnio coś 2 dziennie. Więc uważam się za raczej douczoną
    > osobę.

    Różnią się te miejsca od poczty ?

  • 103. Data: 2009-12-23 19:19:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.12.2009 14:41), op23 wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Tak samo jak w każdym innym sklepie akceptującym mieszane rodzaje
    > płatności.

    Tyle że Poczta jest niestety dość specyficznym sklepem, bo jedynym w tej
    branży.

    Jeżeli ci Komputronik podniesie ceny komputerów żeby "upchnąć" te 3%
    prowizji, zawsze możesz pójść do pana Heńka "po schodkach" który ma
    taniej ale tylko gotówką. Z pocztą nie masz takiego wyboru.

    > Jak poczta ma problem z wypłatami emerytur to niech wprowadzi prowizje
    > od wypłat emerytur !!!

    Wg mnie Gotfryd ma na myśli że wypłata emerytur nie jest problemem dla
    poczty, tylko wręcz przeciwnie. To że je wypłacają uwalnia ich z
    problemu "co zrobić z gotówką" - więc ich koszt obsługi gotówki jest
    mniejszy - nie opłaca im się więc płacić za obsługę innych sposobów
    płatności.

    p. m.

  • 104. Data: 2009-12-23 23:22:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 14:44:26 +0100, Herald napisał(a):

    > Zadałeś sobie trud zerknięcie do linku który podałem w innym poście?
    > Zobacz co oznaczają naklejki "na drzwiach", "kasach" itp. Nie mówimy o
    > bankomacie do kurwy nędzy!! Jeżeli przy tych "naklejkach" będzie
    > informacja iż to "bankomat w okienku" - to spoko, poczta jest na prawie.
    > Jeżeli tej informacji nie ma - poczta wprowadza w błąd stosując te
    > naklejki. Co one oznaczają - poczytaj sobie.

    No właśnie: jeśli.
    Informacja wygląda w sposób następujący:

    http://docs.google.com/View?id=dg57rc2m_112d344wwr

    chyba ten przekaz jest dość jasny?

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 105. Data: 2009-12-23 23:23:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 18:33:03 +0100, op23 napisał(a):

    > Różnią się te miejsca od poczty ?

    Owszem, na poczcie wiszą takie wywieszki:

  • 106. Data: 2009-12-24 07:20:44
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 23:22:25 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > http://docs.google.com/View?id=dg57rc2m_112d344wwr
    >
    > chyba ten przekaz jest dość jasny?

    Więc w normalny sposób, w placówce pocztowej na jakimś zadupiu gdzie nie ma
    bankomatów, podchodzę do kasy i pobieram gotówkę i sobie wychodzę by
    zapłacić w jakimś wiejskim sklepiku obok który nie obsługuje płatności
    kartowych?
    Czy tez nie mogę dostać pieniędzy z WYPŁATY z "bankomatu w okienku" do
    ręki?

  • 107. Data: 2009-12-24 07:55:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 23:22:25 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > http://docs.google.com/View?id=dg57rc2m_112d344wwr
    >
    > chyba ten przekaz jest dość jasny?

    Oczywiście że jest jasny :)
    Przy założeniu że chce dokonać wypłaty a nie zapłaty.
    Treść:
    "Wypłacając w urzędzie pocztowym gotówkę za pomocą terminala POS..."
    jest ściemą. ja nie chcę wypłacić pieniędzy za pomocą terminal (jak to
    technicznie by wyglądało? tylko dokonać ZAPŁATY.

    Natomiast gdyby treść w tej naklejce którą przedstawiłeś była w mniej
    więcej formie:
    "Forma zapłaty przy użyciu terminala POS oznacza transakcję gotówkową...",
    "Płatność kartą jest operacją gotówkową....."
    końcówki już pozostają takie jak z Twojego zdjęcia.

    Co do poprzedniego posta (o wiejskiej palcówce pocztowej) to oczywiście
    panienka musi mi wypłacić gotówkę:
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=WyplataGotowki

  • 108. Data: 2009-12-24 08:02:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-24 08:20, Herald pisze:

    > Czy tez nie mogę dostać pieniędzy z WYPŁATY z "bankomatu w okienku" do
    > ręki?

    Oczywiście, że możesz.

    --
    spp

  • 109. Data: 2009-12-24 09:40:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Herald napisał(a):

    > Oczywiście że jest jasny :)
    > Przy założeniu że chce dokonać wypłaty a nie zapłaty.

    No to chyba czas na ewolucje w Twoich zalozeniach ;P

    j.

  • 110. Data: 2009-12-24 09:41:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.12.2009 08:20), Herald wrote:

> [...]
    > bankomatów, podchodzę do kasy i pobieram gotówkę i sobie wychodzę by
    > zapłacić w jakimś wiejskim sklepiku obok który nie obsługuje płatności

    Oczywiście. Wypłata to wypłata.

    p. m.