  • Data: 2004-05-18 16:22:08
    Temat: Dodatek z tyt. urodzenia dziecka...
    Od: "Paweł vel - PABLO" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Do dziś byłem przekonany, że takowy dodatek należy się również mnie, ale
    zwiątpiłem po wizycie w urzędzie miasta.
    Dziecko urodziło się 19 kwietnia 2004. Przpisy o tych jednorazowych dodatkach
    weszły co prawda 1 maja 2004, ale tam nic nie było wyszczególnione, że należy
    się tylko rodzicom/opiekunom, których dzieci urodziły się po 1 maja. Wręcz
    przeczytałęm zdanie, że należy się na dziecko przed ukończeniem 1 roku życia.
    Przecież ZUS znósł taki dodatek z końcem 2002 r., czyli ci któym dzieci
    urodziły się między 1.1.2003, a 30.04.2004 są jacyś inni ??
    Dodam, że mam świadomość, że ten dodatek jest przyznawany "przy okazji"
    zasiłku rodzinnego, na który spełniam wymagania (te nieszczęsne < 504 zł).
    Więc jak to jest ? Czy urzędnik źle interpretuje przepis ? czy ja czegoś nie
    doczytałem ?

    Proszę, jeśli coś wiecie na ten temat to pomóżcie !!