  • 11. Data: 2007-08-06 11:56:37
    Temat: Re: Dobra osobiste
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > jezeli nie cyfrowy nosnik to jaki? (zwykly dyktafon tasmowy?)

    a co za problem nagrac analogowym z nagrania cyfrowego?

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 12. Data: 2007-08-06 12:11:23
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu C...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > albo inaczej: jak zebrac dowody zeby ciezko bylo je podwazyc?

    Zostac politykiem?
    Wzglednie sprawic aby przypadkiem w okolicy znalazl sie (i byl
    swiadkiem) ktos, do kogo z definicji sedzia bedzie mial zaufanie
    (policjant, sedzia, ksiadz, sasiad sedziego itp)
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-08-06 12:18:44
    Od: C...@g...com

    On 6 Sie, 14:11, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
> [...]
    > swiadkiem) ktos, do kogo z definicji sedzia bedzie mial zaufanie
    > (policjant, sedzia, ksiadz, sasiad sedziego itp)

    Spoko, zaraz zaloze nowy watek pt: "Jak zostac politykiem for dummies"
    lub "Zostan politykiem w weekend".

    Dzieki wszystkim i pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-08-06 23:17:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    C...@g...com napisał(a):
    > Jestem notorycznie obrazany i bezpodstawnie oskarzany, niejednokrotnie
    > w obecnosci osob trzecich. Co moge zrobic?

    Obraź się. Możesz też pokazać język. ;-> (jakie pytanie, taka odpowiedź ;) )

    PS: piję oczywiście do "precyzji" i "szczegółowości" Twojego opisu
    sytuacji ;)