  • 11. Data: 2019-09-27 16:36:40
    Temat: Re: Do kogo w Polsce dodzwonilby sie zegarek?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Powalająca precyzja wypowiedzi, brawa dla ą....

    Kto bierze na poważnie ąckiego sam sobie szkodzi, tak jak szkodzą sobie
    klienci jego "biura pisania podań z zapleczem prawniczym na pl.soc.prawo".

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2019-09-27 21:09:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 14:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > W większości przypadków czekałem bardzo długo.

    Ja dzwoniłem wielokrotnie i czeka się krótko. Kilkanaście sekund. To że
    potem policja jest zupełnie nieprzydatna, to inna sprawa (świr nie
    otwiera drzwi, więc zapisują w kajecie, że nie otwiera i... radzą, żeby
    dzwonić jak będzie na zewnątrz).

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-09-28 08:51:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co ćpasz że widzisz 112 ?
    Na Chomiczówce 997 nie działa?
    W złotych latach 90-tych odbierali natychmiast 998.

    -----