  • 1. Data: 2006-05-09 14:34:49
    Temat: Długość okresu wypowiedzeinia
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Krótko: okres próbny - miesiąc, potem umowa na czas określony - 3
    miesiące, potem - od połowy stycznia - umowa na czas nieokreślony. Od
    początku której umowy liczy się okres zarudnienia do obliczenia
    długości okresu wypowiedzenia? Zaćmiło mnie... pomocy :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 2. Data: 2006-05-09 14:57:03
    Temat: Re: Długość okresu wypowiedzeinia
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    A tak przy okazji ja się podłączę: Jak się liczy długość okresu
    wypowiedzenia ?
    ZauraK

  • 3. Data: 2006-05-09 16:12:50
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "ZauraK" napisał:

    >Jak się liczy długość okresu wypowiedzenia ?

    Tu akurat sprawa jest prosta - fajny link znalazłam, gdzie jest
    wszystko rozpisane w tabelce.

    http://www.jobpilot.pl/content/journal/zp/zm4.html