  • 11. Data: 2011-04-28 11:52:15
    Temat: Re: Długi - znowu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 13:49, mecenas pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zapłata jkiejkolwiek kwoty to uznanie długu i będzie po obiedzie.

    Podstawa?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-04-28 12:11:49
    Temat: Re: Dlugi - znowu
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <ipbkdl$ur4$1@news.onet.pl>, l...@b...tego.poczta.onet.pl
    says...>

    > Podstawa?

    Tzw. niewlasciwe uznanie dlugu, ktore ma juz dosc bogaty dorobek
    orzeczniczy na tle dosc watlej podstawy materialnej. W zaleznosci od
    sadu i przypadku uznanie niewlasciwe traktowane jest jako uznanie dlugu
    w calosci, poprzez uznanie tylko co do wysokosci zaplaconej czesci, az
    do calkowitego braku skutkow prawnych.

  • 13. Data: 2011-04-28 12:13:58
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    > Ale gdzie urzędują?

    Mogą na Kajmanach w kontenerze razem z tysiącem innych firm pod tym samym
    adresem i to wcale nie czyni z nich oszustów - podobnie jak próba windykacji
    leganie kupionego długu. No chyba że każdy windykator to oszust, złodziej i
    pijak.

    Kon

  • 14. Data: 2011-04-28 12:30:59
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 28.04.2011 13:31, Kamil wrote:
    > A potem pozwy cywilne od rzekomych "dłużników".

    To nic osobistego... aleś mnie rozśmieszył.

    W naszym post-totalitarnym ustroju poszkodowany może co najwyżej się
    poużalać nad swoim losem. Gdy przyjdzie do sprawy to może uzyskać
    odszkodowanie za znaczki i telefony, nawet nie odszkodowania za stracony
    czas i żadnego zadośćuczynienia. I tak będzie szczęśliwy jeśli sprawę
    uda mu się naprostować.

  • 15. Data: 2011-04-28 12:46:45
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 12:50:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Mogą nigdzie.

    Lekkie przegięcie pałki ;)
    MUSZĄ gdzieś funkcjonować :)
    O ile funkcjonują :)
    Zresztą dana o siedzibie ma kluczowe znaczenie dla potrzeb zgłoszenia i
    prowadzenia ewidencji DG lub rejestru przez Sąd.
    Mowa oczywiście o SIEDZIBIE - żeby nie było :)

  • 16. Data: 2011-04-28 12:51:25
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 14:13:58 +0200, Konrad napisał(a):

    > to wcale nie czyni z nich oszustów - podobnie jak próba windykacji
    > leganie kupionego długu.

    Sęk w tym że dług nie istnieje. Więc jak go można było kupić?
    Ta firma po prostu kupiła od "szkoły" marzenia w postaci rzekomego długu.
    Za to powinna ponieść odpowiedzialność osoba która w imieniu szkoły "to
    sprzedała" i nabrała windykatorków i zrobiła ich w ci......a :))

  • 17. Data: 2011-04-28 13:28:43
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Za to powinna ponieść odpowiedzialność osoba która w imieniu szkoły "to
    > sprzedała" i nabrała windykatorków i zrobiła ich w ci......a :))

    A gdzie jest napisanme że nie istnieje? W epitetach pismaka? Jeśli są tak
    samo wiarygodne jak wobec windykatorów to wcale bym się nie zakładał.
    No i rozumiem że policja w tej chwili siedzi w tej szkole - jakoś chyba
    umkneło z notatki.

    Kon