  • Data: 2006-04-27 05:08:00
    Temat: Dlugi, separacja...
    Od: "Survi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pierwszy raz na forum i mam krotkie pytanie:

    Dalem zonie pelnomocnictwo do sprzedazy naszego mieszkania, sprzedala i
    wplacila pieniadze swoim rodzicom.

    Mamy wspolne dlugi, ona teraz nie chce ich splacic... Dlugi sa na mnie -
    duzy debet na moim koncie, ktory powstal

    podczas naszego malzenstwa. Niedlugo separacja...

    Czy mam jakies szanse na odzyskanie czesci tych pieniedzy ? Chociaz splaty
    za nasze wspolne dlugi ?

    Czy mam dalej splacac raty sam ? Mieszkam za granica.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz,

    Survi