  • 11. Data: 2007-10-26 11:06:04
    Temat: Re: Dług. Jakie postępowanie uproszczone czy nakazowe....
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Andrzej pisze:

    > 2000zl

    Czyli sprawa nadaje się do postępowania uproszczonego - pozew należy
    napisać na formularzu urzędowym. Opłata sądowa wyniesie 30zł.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2007-10-26 16:43:10
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Musisz wystąpić do sądu o nadanie klauzuli wykonalności na nakazie
    > zapłaty i dopiero z takim tytułem wykonawczym pójść do komornika.

    Jak mam technicznie do tego podejsc?
    Musze zabrac wyrok ze soba i jechac do sadu, czy tez znow jakis
    formularz wypelnic ?

    I jeszcze jedno pytanie. Czy moge dostac kopie/duplikat wyroku? Mam male
    dzieci i cos mi sie wydaje ze dorwaly pismo z sadu :(
    Sprobuje jeszcze przewalic wszelkie katy, ale jestem sceptycznie nastawiony.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-10-26 20:08:14
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Baczek napisał(a):

    > Jak mam technicznie do tego podejsc?
    > Musze zabrac wyrok ze soba i jechac do sadu, czy tez znow jakis
    > formularz wypelnic ?

    Jeśli nie weźmiesz wyroku ze sobą (nie dołączysz do wniosku o
    klauzulę), to za dodatkowy odpis wyroku skadują Cię bodaj na 6zł.

    > I jeszcze jedno pytanie. Czy moge dostac kopie/duplikat wyroku? Mam male
    > dzieci i cos mi sie wydaje ze dorwaly pismo z sadu :(

    Pismo z prośbą o odpis wyroku - 6zł za stronę.

    > Sprobuje jeszcze przewalic wszelkie katy, ale jestem sceptycznie
    > nastawiony.

    Nic straconego.