  • 31. Data: 2024-05-10 10:18:41
    Temat: Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2024 10:14:11 +0200, J.F napisał(a):

    > A może Izraelowi pasuje, ze bombarduje się cały blok,
    > jak ktos z jednego okna strzela :-(

    Tobie też by bardzo pasowało jakbyś miał od tego strzelania umierać. No,
    dosyć będzie tego popierdywania w JF-owym stylu, bujaj się.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2024-05-10 10:26:57
    Temat: Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe [Izraelczykom wolno ale nie Putinowcom?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Tobie też by bardzo pasowało jakbyś miał od tego strzelania umierać. No,
    > dosyć będzie tego popierdywania w JF-owym stylu, bujaj się.

    Czy putinowcy też mają prawo bombardować cały kwartał jak ktoś z jednego
    okna strzela? Czy może to wyłączy przywilej narodu wybranego do
    bombardowania getta Strefy Gazy?

    Zmieścisz się śmiało (obrońco Izraela/pożyteczny idioto Putina).

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2024-05-10 10:51:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2024 10:26:57 +0200, A. Filip napisał(a):

    > (obrońco Izraela/pożyteczny idioto Putina).

    Filipku, ilekroć cię czytam tylekroć mnie zdumiewasz. To wręcz
    nieprawdopodobne że można być aż takim głupkiem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2024-05-10 11:24:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, ilekroć cię czytam tylekroć mnie zdumiewasz. To wręcz
    > nieprawdopodobne że można być aż takim głupkiem :)

    Mnie zawsze zdumiewają idioci którzy tak koncentrują się na jednym celu
    że zapominają o innych. Akcje Izraela w Strefie Gazy "bez zarzutów"
    nie utrudniają dopierdalania Putinowi bez (za) silnego wrażenia podwójnej
    moralności Kalego szczególnie w trzecim świecie?

    Nie po to się bitwy wygrywa by wojny przegrać. Dla mnie przekonujące
    (wyglądające na w miarę bezstronne) czepianie się Putina w Ukrainie jest
    znacznie ważniejsze niż dobre imię Izraela w Strefie Gazy.
    Kopać nadgorliwe Izraela nie zamierzam ale wkopywać się w (zbyt silne)
    wrażenie podwójnych standardów jeszcze bardziej.

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2024-05-10 11:55:46
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Spójrz na to z takiej perspektywy:

    * Jeżeli od urodzenie jesteś wychowywany na zdjęciach z holocaustu, to myślisz że
    właśnie tak trzeba.

    ** Jeżeli od urodzenia jesteś karmiony filmami o wielkiej wojnie ojczyźnianej, to
    myślisz że właśnie tak trzeba.

    -----

  • 36. Data: 2024-05-10 12:23:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 May 2024 11:55:46 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    właśnie tak trzeba.

    > ** Jeżeli od urodzenia jesteś karmiony filmami o wielkiej wojnie ojczyźnianej, to

    Na szczęście jest jeszcze głos rozsądku od urodzenia ukształtowanych przez
    opowieści o Żydach, którzy ukrzyżowali Chrystusa, zabijają krześcijańskie
    dzieci na macę i są sprawcami jego wszystkich niepowodzeń życiowych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 37. Data: 2024-05-10 12:54:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 10:18:41 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Tobie też by bardzo pasowało jakbyś miał od tego strzelania umierać. No,
    > dosyć będzie tego popierdywania w JF-owym stylu, bujaj się.

    Nie mówie nie, ale ale ... myslą, ze taki jeden z okna do nich
    strzela, czy, ze im tych Palestynczyków w Gazie mniej, tym będzie
    bezpieczniej ...

    J.

  • 38. Data: 2024-05-10 13:17:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > przez opowieści o Żydach, którzy ukrzyżowali Chrystusa, zabijają
    > krześcijańskie dzieci na macę i są sprawcami jego wszystkich

    Co złego to nie Izrael tylko podły spisek antysemitów?
    Cóż za wygoda jak zawsze jest na kogo zwalić. Wygodnie ci?

    Własna dupa droższa od cudzej. Jakbym był Żydem w Izraelu pewnie
    miałbym inną optykę. Rosjaninem we Wschodniej Ukrainie też nie jestem.
    Nie jestem, wiec mi łatwo stosować (prawne) standardy "jak niby być
    powinno" do Putina, do Izraela i do USA. Podwójne standardy są jedno
    wielkie gówno warte.

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2024-05-10 14:05:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 13:17:58 +0200, A. Filip wrote:

    > Co złego to nie Izrael tylko podły spisek antysemitów?
    > Cóż za wygoda jak zawsze jest na kogo zwalić. Wygodnie ci?
    >
    > Własna dupa droższa od cudzej. Jakbym był Żydem w Izraelu pewnie
    > miałbym inną optykę.

    Dokładnie :-)

    > Rosjaninem we Wschodniej Ukrainie też nie jestem.

    Parę lat "powrotu do macierzy" może zmienić optykę :-)

    Ale co ma powiedziec Rosjanin w zachodniej Ukrainie ?

    Wracając do Izraela ... widać, ze na świecie/w USA, mają poparcie.
    Jakby poparcie zaczęło spadać ... może by im się poglądy trochę
    zmieniły.

    > Nie jestem, wiec mi łatwo stosować (prawne) standardy "jak niby być
    > powinno" do Putina, do Izraela i do USA. Podwójne standardy są jedno
    > wielkie gówno warte.

    Ale wiesz ... własna dupa bliżej ...

    J.

  • 40. Data: 2024-05-10 14:28:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 11:55:46 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Spójrz na to z takiej perspektywy:
    > * Jeżeli od urodzenie jesteś wychowywany na zdjęciach z holocaustu, to myślisz że
    właśnie tak trzeba.

    Hm ... mordowali nas, to teraz my powinnismy mordować?
    A mordowali Niemcy, nie Palestyńczycy/Arabowie ...

    Czy własnie te filmy pokazywały jak to u Niemców/nazistów było źle,
    i nie chcemy, aby tak było kiedyś w przyszłości.

    > ** Jeżeli od urodzenia jesteś karmiony filmami o wielkiej wojnie ojczyźnianej, to
    myślisz że właśnie tak trzeba.

    Jakoś tak. No ale bronić kraju to rzecz chwalebna.

    W dodatku w Rosji to karmienie nie zakończyło się ...