  • 81. Data: 2004-11-17 17:54:07
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > wina TPSa to to, ze zamiast pomoc swoim, jak by na to nie patrzec klientom,
    > chocby wskazujac droge postepowania w takiej sprawie, idzie w zaparte i
    > juz!!! Po prostu zapominaja ze tak postepujac buduja sobie tzw. public

    TPSA nie jest organizacją charytatywną i nie pomaga za darmo.

    > relations, które wróci do nich jak tylko rynek sie troche bardziej
    > unormuje!

    Może tak, może nie.

    [ciach]

    > Oczywiscie pozew byłby absurdalny. Ale nie rozsmieszaj mnie z ta grzywna.
    > Jedna z moich znajomych miała ostatnio sprawe w sadzie - sedzia po
    > rozpatrzeniu sprawy, oczywiscie na korzysc mojej znajomej, powiedział ze

    Dlaczego tak oczywiście?

    > tajemnica prokuratury pozostanie jak ta sprawa trafiła do sądu. Ale osoba
    > która wszystko sprowokowała nadal czuje sie bezkarna.

    Dlaczego mylisz KC z KK?

    [ciach]

    > ja tez, ale licze sie z tym ze kiedys jakiegos złapie!

    A ja liczę, że kiedyś w totka wygram te miliony (choć praktycznie w
    ogóle nie gram - może ze 4 razy w roku).

    [ciach]

    > zgodze sie, jest idiota.
    > ale pytanie nie było, kto jest idiota, tylko kogo w danej sytuacji mozna
    > oskarzyc :-)

    Jego - o bycie idiotą. Ją - o bycie idiotką (chyba, że wiedziała - ale
    to już ktoś musiałby udowodnić).

  • 82. Data: 2004-11-17 18:10:23
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Halo, Błękitna Linia, Kraków! Temu Panu prosimy zostawić tylko numery w
    > strefie 012 zaczynające sie od 26-28, 200, 202, 370 -373, 380-382,
    > 385-389, 4=1, 42, 62-65, 613-619. Pozostałych nie wolno udostępniać, bo
    > usługę połączenia bedzie wykonywał inny operator. Czy mnie słyszycie, over!
    >

    > Boguś, co Ty ******* wiesz o telekomunikacji....

    Hmm nie blokowac polaczen. Niech TPSA obciaza operatora uslugi premium
    rate za polaczenie (tak jak operatorow 0-800) a oni niech wystawiaja
    fakture klientowi docelowemu (abonentowi). Ewentualnie klient niech
    placi za zestawienie polaczenia strefowego/miedzystrefowego wg. wybranej
    taryfy telekomunikacji, a _dodatkowa_ stawke premium rate operatorowi
    PR. Jesli abonent nie ma zastrzezen - placi, jesli ma - postepowanie
    reklamacyjne, sad itd. W tym pierwszym rozwiazaniu TPSA bedzie miala
    nawet motywacje zeby operatorzy PR byli uczciwi, bo nieuczciwym nie
    zaplaca klienci, a z pustego to i operator TPSA nie zaplaci.

    Pewnie zaraz pojawia sie zastrzezenia ze TPSA nie moze przekazywac
    danych innemu podmiotowi itp. ale NA PEWNO da sie to rozwiazac. Np.
    poprzez oswiadczenie woli takie jak klikniecie na przycisku "zgadzam sie".

    WL

  • 83. Data: 2004-11-17 19:31:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wieslaw Lubas wrote:

    > Hmm nie blokowac polaczen. Niech TPSA obciaza operatora uslugi premium
    > rate za polaczenie (tak jak operatorow 0-800) a oni niech wystawiaja
    > fakture klientowi docelowemu (abonentowi). Ewentualnie klient niech

    Machnij czarodziejską różdżką. Przy okazji może zrobi się pokój na świecie.

  • 84. Data: 2004-11-17 19:43:26
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > trafil mi sie dialer i teraz mam problem w postaci wysokiego rachunku z
    > tpsa.
    > Moze ktos wie czy moge reklamowac ten rachunek.
    > Czy sa szanse w takim przypadku w starciu z tpsa ?

    Za nieswiadomosc sie placi. Ale ... mozesz sie dogadac z rozlozeniem
    tego na raty. A dlaczego w ogole to TPSA ma odpowiadac za twoja
    nieostroznosc ? Badz co badz TP zrealizowala polaczenia zgodnie z
    zamowieniem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 85. Data: 2004-11-17 19:55:12
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Machnij czarodziejską różdżką. Przy okazji może zrobi się pokój na
    świecie.

    Iscie merytoryczna wypowiedz milosnika istniejacych rozwiazan ;)

    WL

  • 86. Data: 2004-11-17 20:11:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Wieslaw Lubas napisał:

    > Hmm nie blokowac polaczen. Niech TPSA obciaza operatora uslugi premium
    > rate za polaczenie (tak jak operatorow 0-800) a oni niech wystawiaja
    > fakture klientowi docelowemu (abonentowi).

    Trzeba sobie bylo wybrać innych (p)osłów. Juz wczesniej pisałem, że taki
    zapis był obrabiany w trakcie prac nad PT mniej więcej na przełomie maja
    i czerwca, ale został odrzucony przez sejmową komisje infrastruktury.

    W związku z tym jest, jak jest. Reklamacje do cyrku przy ul. Wiejskiej.

    M.

  • 87. Data: 2004-11-17 20:17:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wieslaw Lubas wrote:

    > Iscie merytoryczna wypowiedz milosnika istniejacych rozwiazan ;)

    Twój pomysł był po prostu niepraktyczny. Żeby nie powiedzieć: głupi. A
    'niech' w nim tyle...

  • 88. Data: 2004-11-17 20:19:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Masz na myśli Microsoft? No, może...

    Wiesz jak czytam sobie na linuxnews, ze gosciu od slacka zachorowal i
    moze to polozyc caly projekt... To mam podstawy sadzic, ze nikt inny
    na swiecie sie w tym nie orientuje... :P

    j.

  • 89. Data: 2004-11-17 20:22:44
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Twój pomysł był po prostu niepraktyczny. Żeby nie powiedzieć: głupi. A
    > 'niech' w nim tyle...
    3 sie doliczylem.
    I jak pisze ponizej MB, taka opcja byla rozwazana tylko odrzucona przez
    sejmowa komisje infrastruktury. A to znaczy ze komus nie pasowala, a
    niekoniecznie ze jest niepraktyczna.

    WL

  • 90. Data: 2004-11-17 20:53:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    KrzysiekPP rzecze:
> [...]
    > tego na raty. A dlaczego w ogole to TPSA ma odpowiadac za twoja
    > nieostroznosc ? Badz co badz TP zrealizowala polaczenia zgodnie z

    Debil z Ciebie czy kie licho ?

    zdumiony ludzką bezczelnością

    Arek

    --