  • 1. Data: 2005-12-24 00:47:46
    Temat: Darowizna wykupionego mieszkania gminnego
    Od: kubus <j...@p...onet.pl>

    Mieszkam z matka w mieszkaniu, ktore zostalo wykupione od gminy za
    moje pieniadze, ale na nia, bo byla glownym najemca. Matka notarialnie
    udzielila mi pelnomocnictwo do darowizny mieszkania na moja rzecz. Mam
    siostre, ktora ma swoje mieszkanie. Czy bede musial sie z nia w jakis
    sposob dzielic darowizna?

    Kubus

  • 2. Data: 2005-12-24 01:47:41
    Temat: Re: Darowizna wykupionego mieszkania gminnego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "kubus" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    Mam
    > siostre, ktora ma swoje mieszkanie. Czy bede musial sie z nia w

    Jesli uczynisz to za zycia matki, to nie. Ale jesli matka umrze, to
    pelnomonictwo traci waznosc i mieszkanie staje sie masa spadkowa.
    Predzej trzeba bylo, by matka podpisala weksel na kwote jej dana na
    wykup mieszkania. Wówczas kwota ta wejdzie w dlugi spadkowe..

  • 3. Data: 2005-12-24 09:49:09
    Od: kubus <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Dec 2005 02:47:41 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:
    >Jesli uczynisz to za zycia matki, to nie. Ale jesli matka umrze, to
    >pelnomonictwo traci waznosc i mieszkanie staje sie masa spadkowa.

    Dzieki za szybka i konkretna odpowiedz. Pozdrawiam.

    Kubus

  • 4. Data: 2005-12-24 12:13:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dzieki za szybka i konkretna odpowiedz. Pozdrawiam.

    No ale juz za pózno bo jak napisales wyzej:
    "Obecny stan zdrowia matki jest taki, ze nie bardzo jest swiadoma, co sie wokol
    niej
    dzieje. "

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-12-24 13:57:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > No ale juz za pózno bo jak napisales wyzej:
    > "Obecny stan zdrowia matki jest taki, ze nie bardzo jest swiadoma,
    co sie wokól
    > niej dzieje. "

    Co nie zmienia faktu, ze po pierwsze moze sie jej polepszyc - przede
    wszystkim trzeba miec taka nadzieje - a po drugie pelnomocnictwo jest
    wazne.