  • Data: 2006-02-15 08:30:20
    Temat: Darowizna - samochód - na kilka osób
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zgodnie z rozporządzeniem o darowiznach i spadkach, mam prawo swojemu
    szwagrowi (II grupa) podarować rzecz o wartości nie przekraczającej ok.
    8000zł.

    Jak jednak wygląda sprawa podarowania np. samochodu dwóm osobom naraz?
    Interesuje mnie możliwość podarowania samochodu jednocześnie szwagrowi i
    teściowi - po to, aby w Wydziale Komunikacji sprawnie mogli zarejestrować
    ten samochód od razu na współwłaściciela. Czy taka umowa darowizny na dwie
    osoby jednocześnie jest możliwa i zgodna z prawem?

    Z góry dziękuję za informacje.
    Pozdrr.,
    Boa.