  • 1. Data: 2006-04-19 14:06:19
    Temat: Darowizna - samochód - dla małżonków
    Od: Frodo <f...@n...com>

    Witam,
    Dostaliśmy razem z żoną samochód od mojego ojca o wartości ok 12tys.
    Jak się dowiedzieliśmy jeżeli umowa darowizny będzie na syna i synową (z
    I grupy) nie trzeba będzie płacić podatku.
    Chcemy również żeby samochód był zarejestrowany na dwie osoby (ulgi PZU).

    Jak powinna wyglądać umowa darowizny?
    Powinna być jedna umowa, czy też dwie odrębne umowy?

    Przeszukałem internet ale nie znalazłem nigdzie odpowiedniego wzoru.
    Jeśli ktoś ma gotowca, lub jakiś link będę wdzięczny

    Frodo.