  • Data: 2010-09-13 15:19:34
    Temat: Darowizna do wspolności majątkowej
    Od: "Hubert" <H...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów, mam takie małe pytanko założyłem drugi
    związek, w międzyczasie pomogłem spłacić byłego faceta mojej obecnej
    małżonki, chce żeby w zamian została mi darowana część mieszkania
    proporcjonalnie do mojego wkładu, małżonka chce żeby ta darowizna weszła do
    naszego majątku wspólnego, ja chce żeby weszła do mojego odrębnego (
    pieniądze były moje ) żonie chodzi o zabezpieczenie na wypadek mojej
    śmierci, tz argumentuje że będzie miała kłopoty ze spłata mojego dziecka
    itp. i teraz pytanie czy jeżeli przyszłoby mi kiedyś dzielić się tym
    mieszkaniem to bedę mógł żądać całej części którą wniosłem czy co najwyżej
    połowy ??

    --
    Huber Morawski