  • Data: 2006-01-11 10:39:02
    Temat: Darowanie samochodu
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Żona przejęła w spadku po mamie samochód.
    Podatki są zapłacone już jest jej.

    Samochód ten chcemy przekazać mojej siostrze (umowa darowizny)

    Jak to jest z tymi darowiznami - limity liczą się na osobę darującą (czyli,
    żona nie może ogółem darować jakiejść kwoty ?) czy na osobę biorącą
    darowiznę (darobiorcę)

    Czy moja siostra to pierwsza grupa pokrewieństwa ?
    Czy limity dotyczące darowizny liczone są w jakiś okres liczonych w
    konkretnych latach (tak jak ulga remontowa) czy jako "w poprzednich xxx
    latach"

    Darek, GG#1103