  • Data: 2005-04-08 16:37:31
    Temat: Dane osobowe a ubezpieczenie komunikacyjne
    Od: piwar <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jesli dostalibyscie pismo z PZU z drukiem wplaty raty ubezpieczenia
    samochodu, o ktorym dowiadujecie sie dopiero z tego pisemka, ze jest
    Wasza wlasnoscia (dokladniej - widnieje w polu zleceniodawca/posiadacz),
    zglosilibyscie to tylko do PZU, czy tez podejrzenie popelnienia?
    Uzywaja moich danych osobowych w zwiazku z samochodem, ktory nie jest
    moja wlasnoscia, o ktorym pierwszy slysze. A do tego nie maja chyba
    prawa? To wersja prostsza - pomylka, ale nie moge wykluczyc, ze ktos
    mogl sobie "mnie uzyc"...
    Mam co prawda samochod i jest ubezpieczony w PZU. Co więcej, w tym
    inspektoracie, ktory przeslal list. List i druk zawiera moje imie i
    nazwisko oraz dokladnie moj adres (ulica, dom, mieszkanie). Jestem tam
    wpisany jako wspolwlasciciel razem z kobieta o moim nazwisku (o ile sie
    orientuje, ani moja mama, ani siostra nie ma tak na imie a ja jestem
    kawalerem).
    Podejrzewam zwykla pomylke, ale... Mam w glowie jeden zgrzyt
    niewyjasniany (zwiazany z PZU zreszta) i teraz wole dmuchac na zimne.
    Poza tym jak czytam o sposobach wykorzystywania danych osobowych...

    Pozdr.
    piwar.