  • Data: 2009-02-24 16:18:22
    Temat: Dane osobowe
    Od: "PeTe" <p...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    napisałem dla firmy w której pracuje system obsługi sprawozdawczości.
    Pracownicy planują w nim swoje zadania i sporządzają spawozdania. System
    jest umieszczony w publicznym internecie. Wiele zadań pracowników związanych
    jest z kontaktem z klientami.
    Jak w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych umożliwić pracownikom
    zapisanie zadania - "Wtorek 20.02.2009 - Jan Kowalski, Warszawa, ul XXXX,
    konsultacja w sprawie xxxxx." oraz wypełnienei sprawozdania: "We Wtorek
    20.02.2009 w godzinach xxx byłem u Jana Kowalskiejgo w Warszawie na ulicy
    xxxx i udzieliłem mu konsultacji w sprawie .....". Na etapie planu trudno
    zdobyć zgodę na przetwarzanie (podpisaną) na etapie sprawozdania można się o
    taką postarać, ale co jeżeli klient nie wyrazi zgody ?

    Podobne pytanie zadałem prawnikowi obsługującemu naszą firmę ale udzielona
    przez niego odpowiedz to zacytowanie ustawy, z drobną konkluzją że wiele
    firm dokumentuje swoją aktywność w podobny sposób a jeśli to dane osobowe to
    podlegają zgłoszeniu do GIDO.

    Pozdrawiam
    PeTe