  • Data: 2004-11-22 14:17:32
    Temat: Czynsze sa wolne
    Od: "burt30" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem lokatorem kwaterunkowym zamieszkałym w prywatnej kamienicy.
    Ostatnio Sejm uwolnił czynsze.
    Chciałbym, żebyście sprawdzili, czy dobrze zrozumiałem ustawę

    Podwyżki czynszów zostały uregulowane w ten sposób:
    - albo o 10 % w stosunku rocznym z 1 miesięcznym terminem wypowiedzenia
    - albo o ponad 10 % w stosunku rocznym z 3 miesięcznym terminem wypowiedzenia
    (z koniecznością uzasadnienia podwyżek).

    Ustawa wchodzi w życie od 1 stycznia 2005 roku.

    W związku z tym - biorąc pod uwagę ustawowe terminy wypowiedzenia - kiedy mogę
    się najszybciej spodziewać podwyżek
    w przypadku 1. lub w przypadku 2.