  • 11. Data: 2004-09-30 21:55:13
    Temat: Re: Czym jest ścieżka rowerowa?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:cjhieq$7mb$1@213.17.133.242...

    No to na chodniku się raczej zaparkować zgodnie z prawem nie da.

  • 12. Data: 2004-10-01 00:05:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to na chodniku się raczej zaparkować zgodnie z prawem nie da.

    Oj, w dziedzinie PRawa o Ruchu Drogowym to jednakmasz lekkie braki :)

    Jasne, że można parkować na chodniku - o ile zostawi się minimum 1.5
    metra (no i o ile nie ma zakazu).

  • 13. Data: 2004-10-01 07:31:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cjhq0r$sn2$1@213.17.133.242>, JaromirD wrote:

    > Znalałem! Art 49.11 Prawa o ruchu drogowym : Zabrania się zatrzymywania
    > pojazdu na drodze (ścieżce) dla rowerów.

    Czy to może oznaczać, że te wszystkie pajace parkujące na ścieżkach
    parkują, bo nie znają PoRD?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 14. Data: 2004-10-01 07:31:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cji716$2qfb$4@news2.ipartners.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Oj, w dziedzinie PRawa o Ruchu Drogowym to jednakmasz lekkie braki :)
    >
    > Jasne, że można parkować na chodniku - o ile zostawi się minimum 1.5
    > metra (no i o ile nie ma zakazu).

    A jak tam Twoje braki w dziedzinie rozumienia tekstu i kontekstu? :>

  • 15. Data: 2004-10-01 07:49:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cji716$2qfb$4@news2.ipartners.pl...

    > Jasne, że można parkować na chodniku - o ile zostawi się minimum 1.5
    > metra (no i o ile nie ma zakazu).

    No to powiedz mi, jak wjedziesz na ten chodnik, nie wjeżdżając na drogę
    tylko dla rowerów, skoro ta w tym wypadku oddziela chodnik od części jezdni
    przeznaczonej dla samochodów?

  • 16. Data: 2004-10-01 08:54:55
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Czy to może oznaczać, że te wszystkie pajace parkujące na ścieżkach
    > parkują, bo nie znają PoRD?
    >
    > Renata

    Nie jestem prawnikiem ale dla mnie wymowa tego artykułu jest jednoznaczna.
    Ciekawe tylko jak zareaguje Straż Miejska kiedy zadzwonię żeby usuneli tych
    pajaców ze ścieżi? Pewnie nie będą chcieli przyjechać.
    --
    Odpowiadając mailem zamień "q" na "o"

  • 17. Data: 2004-10-01 08:59:55
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cjj61a$udf$1@213.17.133.242>, JaromirD wrote:

    > Ciekawe tylko jak zareaguje Straż Miejska kiedy zadzwonię żeby usuneli tych
    > pajaców ze ścieżi? Pewnie nie będą chcieli przyjechać.

    Nie mogą nie chcieć przyjechać. Czasem im to zajmuje trochę czasu, ale
    przyjeżdżają. Raz (tzn. pewnie nie raz w ogóle, tylko raz po telefonie
    męża) przyjechali nawet od razu z takim żółtym żelastwem :)

  • 18. Data: 2004-10-01 09:26:18
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > przyjeżdżają. Raz (tzn. pewnie nie raz w ogóle, tylko raz po telefonie
    > męża) przyjechali nawet od razu z takim żółtym żelastwem :)

    No to spróbuję w przyszłym tygodniu do nich zadzwonić z informacją, że łatwo
    mogą zarobić na mandatach. W jednym tylko miejscu naliczyłem 20 samochodów
    (jeden obok drugiego) na ścieżce rowerowej. Będzie cyrk jak sie okaże, że
    to profesorstwo tak parkuje...

    Pozdrawiam

    JaromirD

    --