  • 21. Data: 2009-08-15 19:55:03
    Temat: Re: Czy zgłaszać to na policję?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > skoro jest własnością banku to co ona robi w mojej kieszeni?
    > poza tym jak mi ją przysłali to wyrażnie napisali żebym uaktywnił "moją
    > kartę":O)

    Typowy brak zrozumienia istnienia różnicy między właścicielem a posiadaczem.

  • 22. Data: 2009-08-15 20:44:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papa Smerf pisze:

    > ale gościu chyba nie zastrzegał karty?:O)

    Może została zablokowana przez bank z jakiegoś powodu.

    > a co do procedur to po kiego zatrzymują zastrzeżone karty? prędzej
    > powinni milicje wezwać?:O)

    1. milicji już nie ma
    2. a bankomat miałby delikwenta przytrzymać, tak?

    > skoro jest własnością banku to co ona robi w mojej kieszeni?

    Znajduje się.

    > poza tym jak mi ją przysłali to wyrażnie napisali żebym uaktywnił "moją
    > kartę":O)

    Czytaj dalej.

  • 23. Data: 2009-08-15 20:45:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papa Smerf pisze:

    > dalej to bank nie ma prawa zabierać mi katry płatniczej, bo nie ma
    > takiego prawa, umowa jemu tego zabrania, bez względu na to czyja jest
    > karta!:O)

    Przeczytaj umowę i przestań bredzić.

  • 24. Data: 2009-08-16 00:00:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:
    > dodatkowo dlaczego zakładasz że wszystkie bankomaty, i inne ustrojstwa
    > są własnością tego akurat banku?:O)

    nie muszą
    wystarczy porozumienie między bankami

    > dalej to bank nie ma prawa zabierać mi katry płatniczej, bo nie ma
    > takiego prawa, umowa jemu tego zabrania, bez względu na to czyja jest
    > karta!:O)

    a jakie to prawo mu zabrania.

  • 25. Data: 2009-08-16 15:38:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jQ" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

    Najpradopodobniej na automacie załozono tzw. pułapkę. Nie będę opisywał
    zasady jej działania, by nie instruować, tym nie mniej jest to celowe
    działanie zmierzające do kradzieży karty. Przede wszystkim kartę zablokuj w
    banku. Poproś również w banku o informację, czy były próby poslużenia się
    Twoją karttą i jeśli tak, to złóż zawiadomienie na Policji. Jeśli prób nie
    było, to oczywiście założenie możesz również złozyć, tym nie mniej w chwili
    obecnej nie można wykluczyć, że to faktycznie jakaś usterka techniczna.
    Może kartę jednak automat po dłuższej chwili zwrócił, a ktoś kto ją znalazł
    coś z nią zrobił. No i teraz ewentualnie można w zależności od tego kto i
    co zrobił z tą kartą rozważać, czy doszło do wykroczenia, przestępstwa czy
    czynu obojętnemu prawu karnemu.

  • 26. Data: 2009-08-16 21:18:22
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia sobota, 15 sierpnia 2009 20:44, człowiek imieniem Papa Smerf
    <P...@z...zalasami.trala.la> zamieścił wiadomość
    <h66vn5$eqc$1@atlantis.news.neostrada.pl> o treści:

    > ale gościu chyba nie zastrzegał karty?:O)
    Spokojnie, zastrzegłem kartę. Sprawdziłem też, że nikt nie powiększył mi
    długu na niej. Czy były próby - nie wiem.