  • 11. Data: 2009-08-15 18:37:55
    Temat: Re: Czy zgłaszać to na policję?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "tg" napisał:
    > a co ciebie to interesuje?
    > przeciez nie jestes wlascicielem karty

    właśnie że jestem właścicielem!:O)

  • 12. Data: 2009-08-15 18:44:12
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > To zdaje się normalna procedura przy zastrzeżonej karcie.

    ale gościu chyba nie zastrzegał karty?:O)

    a co do procedur to po kiego zatrzymują zastrzeżone karty? prędzej powinni
    milicje wezwać?:O)

    > ATSD pamiętaj, że karta formalnie jest własnością banku.

    skoro jest własnością banku to co ona robi w mojej kieszeni?
    poza tym jak mi ją przysłali to wyrażnie napisali żebym uaktywnił "moją
    kartę":O)

  • 13. Data: 2009-08-15 18:53:04
    Od: r...@m...com

    > W dniu wczorajszym, w godzinach wieczornych chciałem doładować sobie
    > tzw. "kartę miejską", czyli kartę, na jakiej w Warszawie ładuje się bilety
    > długookresowe na komunikację miejską. Chciałem w tym celu skorzystać z
    > jednego z automatów, które umożliwiają płacenie kartami
    > płatniczymi/kredytowymi. Po włożeniu karty automat stwierdził, że jest
    > nieczytelna. Spróbowałem ponownie i tym razem automat karty mi nie oddał.

    Na przyszłość zrób dziurke w karcie i przywiąż żyłkę wędkarską;
    w razie czego będzie można pociagnąć żyłkę i wyciagnąć "zablokowaną" kartę.

  • 14. Data: 2009-08-15 19:03:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:

    > to że to potrafi (na skutek zamierzonego, lub wadliwego dzisałania) to
    > nie ma to żadnego znaczenia, ja się pytam jakim prawem?:O)

    Karta jest własnością banku i może zrobić z nią co chce. Np. zatrzymać w
    bankomacie.

  • 15. Data: 2009-08-15 19:04:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:

    > właśnie że jestem właścicielem!:O)

    nie jesteś.

    jesteś posiadaczem karty. wlascicielem karty jest bank, który ci ją dał.

  • 16. Data: 2009-08-15 19:04:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:

    > ale gościu chyba nie zastrzegał karty?:O)
    >
    > a co do procedur to po kiego zatrzymują zastrzeżone karty? prędzej
    > powinni milicje wezwać?:O)

    > skoro jest własnością banku to co ona robi w mojej kieszeni?

    to samo co moja książka w twoim domu jak ci ją pozyczę.

  • 17. Data: 2009-08-15 19:38:02
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "witek" napisał:

    > to samo co moja książka w twoim domu jak ci ją pozyczę.

    nie to samo, bo mnie nikt karty nie pożyczał:O)

  • 18. Data: 2009-08-15 19:39:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > nie jesteś.
    > jesteś posiadaczem karty. wlascicielem karty jest bank, który ci ją dał.

    ja jestem właścicielem mojej karty telefonicznej!:O)

  • 19. Data: 2009-08-15 19:44:24
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > Karta jest własnością banku i może zrobić z nią co chce.
    > Np. zatrzymać w bankomacie.

    nie chce mi się polemizować na temat mojej karty płatniczej,
    kturą to jako moja otrzymałem od banku:O)

    wracajac do wątku to od kiedy to komunikacja miejska jest włascicielek karty
    płatniczej?:O)
    dodatkowo dlaczego zakładasz że wszystkie bankomaty, i inne ustrojstwa są
    własnością tego akurat banku?:O)
    dalej to bank nie ma prawa zabierać mi katry płatniczej, bo nie ma takiego
    prawa, umowa jemu tego zabrania, bez względu na to czyja jest karta!:O)

  • 20. Data: 2009-08-15 19:45:32
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <robert> napisał:
    > Na przyszłość zrób dziurke w karcie i przywiąż żyłkę wędkarską;
    > w razie czego będzie można pociagnąć żyłkę i wyciagnąć "zablokowaną"
    > kartę.

    teraz te nowe automaty odcinaja żyłki:O)